3 Reacties

18 dagen geleden

Hii, mijn kindje had laatst een sprongetje (duurde ongeveer een week) en was meer aan het huilen. Hij werd hier ook hees van. Vond het ook superzielig klinken. Had even nagevraagd bij cb of het kwaad kon. Zij gaven aan dat het idd door het huilen kon komen en dat het vanzelf weer zou verbeteren. Na een klein weekje was dit ook het geval gelukkig. Stemmetje kwam langzaamaan weer terug :) Sterkte en succes!

17 dagen geleden

Hoi mijne is 4 weken en is een beetje verkouden en ook hees/schor. Als hij huilt kwam er 2 dagen geleden soms amper wat uit. Echt zielig! Tis alweer voorbij omdat zn neusholtes nu leeg worden gemaakt doordat ik snot eruit zuig en hem meer borstvoeding geef. Denk dat het gauw over gaat :)

17 dagen geleden

Mijn kindje is soort van hees en klinkt als een eendje af en toe, ik ben naar de huisarts geweest en naar het ziekenhuis en ze zeiden allebei dat er niks aan de hand is. Dit heeft sinds week 2 en jij is nu 6 weken oud. De verloskundige zei dat het kon komen dat de stembanden gaan groeien. Ik wacht nog even af en als het niet over gaat dan ga ik weer naar het ziekenhuis