35 Reacties

茅茅n maand geleden

Het is ook echt een snoepje om te zien! Hier ook veel geknuffel! Geniet ervan! 馃馃徏

茅茅n maand geleden

Wat een knappe babies! Ik plaats geen foto, maar ik ben ook helemaal in de wolken. Ik houd zooooooo veel van hem, ik kan niet stoppen met staren, knuffelen en ruiken!馃槀鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Yes al 7 weken aan het genieten 馃┑馃┑ het mooiste wat er is!!

茅茅n maand geleden

Reactie op WLJ

Wat een knappe babies! Ik plaats geen foto, maar ik ben ook helemaal in de ...
Heeerlijk he ! 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Brifaye

Yes al 7 weken aan het genieten 馃┑馃┑ het mooiste wat er is!!
Oooh wat een knappie zeg 馃槏 zo lief, helemaal aan het relaxen.

茅茅n maand geleden

Ik herken het helemaal 馃グ. Ik kan ook de hele dag kijken en knuffelen en ruiken aan mijn mopje鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Emm03

Ik herken het helemaal 馃グ. Ik kan ook de hele dag kijken en knuffelen en ru ...
馃槏

茅茅n maand geleden

Ik zou onze Olivia het liefst de hele dag tegen mijn wang aan geplakt houden. En ze ruik zo zo zooo lekker. Kusjes op d'r dikke hamsterwangen en in d'r nekje. Poh. Heb ook echt moeite soms om haar weg te leggen haha. Gelukkig heeft mijn vriend precies hetzelfde 馃挅馃挅

茅茅n maand geleden

Ik ben ook helemaal verliefd op onze prachtige dochter馃挄, maar soms word ik ook echt overvallen door het moederschap met alle hormonen en bijkomende emoties. Voel me dan opeens heel down en verdrietig. Maar het lieve gezichtje van m鈥檔 dochter maakt het dan weer goed馃檹馃徎

茅茅n maand geleden

Reactie op Chantal1095

Ik ben ook helemaal verliefd op onze prachtige dochter馃挄, maar soms word ik ...
Heb ik ook. Echt niet de hele dag een roze wolk hoor. Soms ook echt gefrustreerd van alle nieuwe dingen: onregelmatig ritme, wisselende voeding, halve flesjes, pruttelende geluiden, boeren die niet lukken, baby acne op d'r oogjes. Het is z贸 erg zoeken wat werkt en wat ze wilt. Maargoed, ze is nog maar 2 weken oud zeg ik mezelf steeds, kan niet gelijk vlekkeloos verlopen. En soms gewoon down van hele dagen baby, boodschappen en huishouden, nog niks voor mezelf echt kunnen doen. Wandelen in het zonnetje hielp vandaag enorm 馃尀

25 dagen geleden

Reactie op Anietje89

Heb ik ook. Echt niet de hele dag een roze wolk hoor. Soms ook echt gefrust ...
Wauw 2 weken en al hele dagen baby, boodschappen en huishouden? Knap! De onze is 5 weken en ik heb dusdanig veel klachten dat ik nog steeds niet uit de voeten kan. Ik zorg zo goed mogelijk voor de baby als manlief overdag is werken, maar verder lukt het me echt allemaal helemaal niet. Heel erg frustrerend en jammer, ergens breekt het mijn hart. Ik wil volop van hem kunnen genieten, meer met hem erop uit kunnen en van alle kleine dingetjes genieten, wat nu niet lukt zoals ik gehoopt had. Ondanks dat natuurlijk ook verliefd op m'n eigen kind hoor. 馃槈

25 dagen geleden

Ik had niet gedacht dat ik het zo heerlijk zou vinden! Ik vond zwanger zijn zelf niet zo leuk, maar moeder zijn fantastisch, al vanaf dag 1. Moet wel zeggen dat ik een klachtloze zwangerschap had en ook meteen weer hersteld na de zwangerschap. Kleine is nu 2 weken en ik doe alles weer (huishouden, uitjes, bewegen, wandelen etc). Ben ook na week al gestopt met vloeien dus binnenkort weer zwemmen. Mijn vriend moest na een week weer werken dus ik doe de nachten allen. En zelfs dat vind ik heerlijk om te doen haha. 1 grote roze wolk

24 dagen geleden

Morgen 7 weekjes oud maar hier een mama die volop geniet! En helemaal verliefd is op dr dochter. Helaas de kleine kan af en toe heel vrolijk doen maar echt vrolijk was ze niet. Vandaag bij chiropractor geweest en die heeft het een en ander geconstateerd waaruit blijkt dat ze niet helemaal lekker in haar velletje zit

23 dagen geleden

Reactie op Brifaye

Yes al 7 weken aan het genieten 馃┑馃┑ het mooiste wat er is!!
Wat een schatje is ie! 馃槏 Waar ligt hij op? Ziet er zo comfy uit!

23 dagen geleden

Hier genieten wij al 6 weken van onze kleine Ivy 馃挒 echt ontzettend trots hoe goed ze gegroeid en bijgekomen is! Klein meisje met een eigen willetje maar dat hadden we al verwacht toen ze nog in de buik zat haha. Ik had niet gedacht dat ik vanaf minuut 1 al zo verliefd zou zijn.

23 dagen geleden

Ook zo mega aan het genieten van mijn zoontje Jaxx, bijna 8 weken 馃┑. Hij heeft wel veel krampjes, vreselijk om de pijn op zijn gezichtje te zien.... Gelukkig krijgen we er ook veel lachjes voor terug. Ik grap wel eens over dat de navelstreng nog vast zit, want het liefst ligt hij de hele dag in mijn armen, wat een liefde voor zo'n klein wezentje 馃グ.

22 dagen geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Wauw 2 weken en al hele dagen baby, boodschappen en huishouden? Knap! De o ...
Ooh wat vervelend dat het niet lekker loopt.. hopelijk vind je snel jou weg met de kleine en kun je beetje bij beetje jou leven weer oppakken.

21 dagen geleden

Reactie op Mayra125

Wat een schatje is ie! 馃槏 Waar ligt hij op? Ziet er zo comfy uit!
Voedingskussen haha vind hij heerlijk zie hem helemaal genieten 馃槄

21 dagen geleden

Zo verliefd op m'n kleine Mimy 馃┓馃┓ na de tweede week vond ik het echt heel pittig en eigenlijk ook niet leuk. Maar nu wat meer ritme gevonden en t is zo genieten. 鉂わ笍鉂わ笍 Inmiddels bijna 6 weken oud. De tijd vliegt echt voorbij.

21 dagen geleden

Al 7 weken馃挄 ze heeft een pittige start gehad 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar ze is zo vrolijk altijd! Helemaal verliefd 馃グ