9 Reacties

vorig jaar

Is baby acne, hebben mijn kindjes ook gehad. Na twee weken meestal weg

vorig jaar

Hier leek het babyacne maar is het nu wel echt duidelijk eczeem. Dat zag/ziet er wel hetzelfde uit

vorig jaar

Heel herkenbaar.. mijn kindje heeft het ook en draait ook steeds met der hoofd heen en weer ivm de jeuk (kwam ook achter der oren en in de nek nadat het in der gezicht is begonnen). Cb zei indd dat het vaak opkomt zetten bij 4 a 5 weken en vanzelf weggaat na 2 a 3 weken.

vorig jaar

Ik heb echt precies hetzelfde en ben er nu ook druk mee wat het is! Maar ik weet bijna zeker eczeem. Mijn dochter wrijft ook haar gezichtje langs mij en drinkt ook ineens mindert goed. Denk dat het heel erg jeukt. Zo zielig!! Bij mijn dochter gaat t nu ook langsgaan in haar nek en hals zitten

vorig jaar

Reactie op Lydia1988

Heel herkenbaar.. mijn kindje heeft het ook en draait ook steeds met der ho ...
Ben super benieuwd! Ik dacht al aan een koemelkallergie, maar dat is zo onwaarschijnlijk zei het CB. Kun je nog iets doen? Ik las ergens dat talkpoeder verlichting kan bieden tegen de jeuk

vorig jaar

Je moet speciale medicijn insmeren. Mijn baby heeft het ook en is lactose intolerrant en moet speciale melk drinke

vorig jaar

Ik heb dr leenarts ( voor droge huid, eczeem etc zalfje ) in de koelkast gedaan en smeer het nu voor de jeuk . Mischien dat het helpt tegen jeuk( verkoeling) .

vorig jaar

Het zag er bij mijn zoontje vergelijkbaar uit. Zat echt compleet onder. Leek op ‘trosjes’ pukkels en een vurig rode huid. Het is uiteindelijk weggetrokken. Ik kreeg van de huisarts een crème, heb bij de natuurhoek nog een zalf gekocht (viooltjeszalf). Je zou ook kunnen proberen om geen melkproducten te nemen als je bv geeft.

vorig jaar

Reactie op Roos7290

Het zag er bij mijn zoontje vergelijkbaar uit. Zat echt compleet onder. Lee ...
En dit was nog niet eens op z’n ergst 😅