32 Reacties

2 maanden geleden

Jup 🫣

2 maanden geleden

Yessss. Hier raast er soms een storm door het huis. Hij gooit gewoon alles wat hij tegenkomt door het huis. Send help😵‍💫

2 maanden geleden

Ons zoontje gooit zich naar voren als hij boos is, laatst al tegen de muur aan. Pfff.

2 maanden geleden

Jaa hou op. Hier ook behoorlijk gooien. En driften met verschonen etc

2 maanden geleden

Herkenbaar! Hij kan ook heel hard en hoog gillen 🙃

2 maanden geleden

En ik zal eerlijk zeggen. Ik ben heel geduldig en pedagogisch, maar soms schiet ik uit de slof en word ik 1x heel boos en dan weet hij dat het serieus is. En als hij begint te driften als ik hem moet verschonen of we gaan iets doen, dan laat ik hem eerst uitdriften. Als hij klaar is komt hij naar mij toe &vraag ik of hij klaar is. Dan zegt hij meestal ja, veeg ik zijn tranen weg & dan is die chucky af😆

2 maanden geleden

Ik wens iedereen heel veel sterkte aankomende tijd Je gaat het nodig hebben WAUW

2 maanden geleden

Hier ook veel slaan en bijten. Gooien doet ze nog niet echt.. maar wel veel boos en onrustig.. lastig hoor soms...

2 maanden geleden

Yesyes merk dat het bij onze meid veel pittiger is dan met de oudste (zoon). Op de grond laten vallen, knijpen, haren trekken, bijten.

2 maanden geleden

Ooooh ik had vandaag een dag. Door de supermarkt met een dreumes onder m'n ene arm, een kinderwinkelwagentje aan m'n andere arm. Dra-ma. In de auto drama, in de fiets wurmt ze zich los, in de volgende winkel krijsend op de vloer, in de winkelstraat krijsend op de grond. Ik vind het wel echt frustrerend en verdrietig, ik lijk haar dan gewoon echt niet te begrijpen en kom helemaal uitgeput thuis..

2 maanden geleden

Reactie op MIJ91

Ooooh ik had vandaag een dag. Door de supermarkt met een dreumes onder m'n ...
Oh jeetje wat een heftige dag! Mijn zoontje besloot de hele rit naar de kermes te krijsen & midden op de kermis te gaan driften & mij vol een platte hand in mijn gezicht te geven. Wat een draakjes hebben we toch af en toe

2 maanden geleden

Hier ook zo! Ze kan zoooo boos worden als ze haar zin niet krijgt. Al een paar keer een driftbui in de winkel (krijsend op de grond 🥲) en thuis kan ze ook echt tekeer gaan. Ze slaat en schopt dan ook alles wat haar in de weg staat. Vanochtend ook onze hond (wrong place, wrong time denk ik 😅); en dan trek ik wel echt een grens. Boos en verdrietig zijn mag, maar slaan en schoppen gaat me te ver. Op een gegeven moment zei ik “Zeg je sorry tegen Billie?” En toen gaf ze Billie een kusje.. dus dat was wel lief 😂 Pittige periode wel hoor.

2 maanden geleden

Reactie op MIJ91

Ooooh ik had vandaag een dag. Door de supermarkt met een dreumes onder m'n ...
Hier ooookkkkk omg het is vreselijk

vorige maand

Reactie op HennieL

Herkenbaar! Hij kan ook heel hard en hoog gillen 🙃
Dat doe die van mij ineens ook.

vorige maand

Hier ook echt de hele dag door boos, terwijl bij opa en oma is er niks aan de hand. Echt onze grenzen aan het opzoeken. Ook de nachten zijn ineens super onrustig terwijl we een geweldige slaper hebben.

vorige maand

Bij mij is het zaterdag begonnen. Wat een drama 😭. Heel veel sterkte ladies!

vorige maand

Hier bonkt de kleine wanneer ze haar zin niet krijgt met hoofd op de muur of grond 🫣. Ik vind het zo naar om te zien, natuurlijk stoppen we haar zo snel mogelijk maar toch weer een bult op haar voorhoofd.

vorige maand

Hier sinds vandaag ineens. Heel lief aan het spelen en ineens gooit hij alles op de grond, slaat en schopt tegen alles en gooit zichzelf dan voorover op de grond. Ik schrok heel erg van dit gedrag dacht wat gebeurt er ineens!?

vorige week

Heel herkenbaar. Ik vind het ook verdrietig want het lijkt soms ook onmacht; dat we elkaar niet goed begrijpen. Ze kan zich nog niet goed duidelijk maken (behalve nee uiteraard 😜) Gaat het bij jullie al beter? Of goede tips hier mee om te gaan? Herken dit ook niet van onze oudste.

vorige week

Hier ook eentje!!😭 al een week gooit meneer zich op de grond en draait met zijn hoofd naar de vloer toe rondjes. Super frustrerend! En in de auto ergens heen rijden is echt een H-E-L, bij elk rood stoplicht hoor ik een boel gehuil en geschreeuw op de achtergrond. Ik probeer er niet op te reageren maar omg mijn geduld wordt zwaar getest