14 Reacties

vorig jaar

Kijk eens op de gebruiksaanwijzing —> bijwerkingen? Zou je HA even bellen om te vragen als het daardoor komt. En even op consultatie gaan… Vind het er ook heftig uit zien idd. Geen ervaring mee voor de rest. Hoop dat je meisje niet teveel last heeft😢🍀

vorig jaar

Reactie op elise111

Kijk eens op de gebruiksaanwijzing —> bijwerkingen? Zou je HA even belle ...
Ze lijkt er geen last van te hebben. Ik zal eens de bijsluiters lezen.

vorig jaar

Reactie op Nikita24

Ze lijkt er geen last van te hebben. Ik zal eens de bijsluiters lezen.
Bijsluiter bedoelde ik idd🤭 en gelukkig maar!

vorig jaar

Mijn dochter had dit ook. Bleek allergisch te zijn aan de luiers van de crèche. Per direct mee gestopt en inotyol gebruikt en was meteen beter.

vorig jaar

Reactie op julie devriendt

Mijn dochter had dit ook. Bleek allergisch te zijn aan de luiers van de crè ...
Inotyol helpt hier precies niet. Gebruik inderdaad nu een grote week terug pampers van merk pamper maar eerder gebruikt al deze pampers had ze dan niet …

vorig jaar

Hand-voet-mondziekte... ?

vorig jaar

Reactie op shanatjj

Hand-voet-mondziekte... ?
Jaa mss maar ze gaat nog niet naar een crèche pas vanaf november

vorig jaar

Reactie op Nikita24

Jaa mss maar ze gaat nog niet naar een crèche pas vanaf november
Kun je van gelijk welk kind gekregen hebben, daarvoor niet in de opvang.

vorig jaar

Reactie op Nikita24

Inotyol helpt hier precies niet. Gebruik inderdaad nu een grote week terug ...
Ik zou gewoon van pampers veranderen. Bij haar zag je na een week verschil. Haar huid lag open, tot bloedens toe zelfs. Maar ze leek er wel echt geen last van te hebben. Nu is haar huid terug mooi geheeld

vorig jaar

Bij mijn dochter dacht ik eerst ook luier uitslag maar duurde te lang voordat het weg ging. Het bleek een schimmel te zijn. Hier hielp daktozin https://pharmaproducts.be/online_aanbod/huid-haar/luieruitslag/0282897-daktozin-pasta-90g.html#:~:text=Daktozin%20is%20een%20uitwendig%20middel,van%20de%20urine%20en%20stoelgang.

vorig jaar

Reactie op ikhouvankaas

Bij mijn dochter dacht ik eerst ook luier uitslag maar duurde te lang voord ...
Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schimmel is vertelde mijn kinderarts, anders zou het niet meer kunnen werken wanneer er ooit echt een schimmel is. Verder ook wel gehoord dat die echt goed werkt in dat geval. Wij gebruiken ynotiol en sudocreme Voor het vegen gebruik ik in zo een geval met die roodheid linement en een tissue Hier hebben we het ook gehad! Goed verzorgen en dan gaat het echt weg.. maar krijsen hun bijeen natuurlijk.. lijkt me echt pijnlijk Hopelijk snel beter

vorig jaar

Reactie op Maite Vermeulen

Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schim ...
Ziet er inderdaad echt pijnlijk uit ma ze geeft er precies geen kik van. Maar ik vind wel niet echt dat het al beter is bewust nog niet naar de dokter gegaan in de hoop dat het ging beteren maar blijkbaar niet

vorig jaar

Reactie op Nikita24

Ziet er inderdaad echt pijnlijk uit ma ze geeft er precies geen kik van. Ma ...
Ik zou er misschien toch eens mee naar de kinderarts gaan

vorig jaar

Reactie op Maite Vermeulen

Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schim ...
Ja klopt, wij zijn ermee naar de huisarts geweest toen ynotiol na 3 dagen niks deed.