14 Reacties
vorig jaar
Mijn dochter had dit ook. Bleek allergisch te zijn aan de luiers van de crèche. Per direct mee gestopt en inotyol gebruikt en was meteen beter.
vorig jaar
Reactie op Nikita24
Inotyol helpt hier precies niet. Gebruik inderdaad nu een grote week terug ...
Ik zou gewoon van pampers veranderen. Bij haar zag je na een week verschil. Haar huid lag open, tot bloedens toe zelfs. Maar ze leek er wel echt geen last van te hebben. Nu is haar huid terug mooi geheeld
vorig jaar
Bij mijn dochter dacht ik eerst ook luier uitslag maar duurde te lang voordat het weg ging. Het bleek een schimmel te zijn. Hier hielp daktozin https://pharmaproducts.be/online_aanbod/huid-haar/luieruitslag/0282897-daktozin-pasta-90g.html#:~:text=Daktozin%20is%20een%20uitwendig%20middel,van%20de%20urine%20en%20stoelgang.
vorig jaar
Reactie op ikhouvankaas
Bij mijn dochter dacht ik eerst ook luier uitslag maar duurde te lang voord ...
Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schimmel is vertelde mijn kinderarts, anders zou het niet meer kunnen werken wanneer er ooit echt een schimmel is.
Verder ook wel gehoord dat die echt goed werkt in dat geval.
Wij gebruiken ynotiol en sudocreme
Voor het vegen gebruik ik in zo een geval met die roodheid linement en een tissue
Hier hebben we het ook gehad! Goed verzorgen en dan gaat het echt weg.. maar krijsen hun bijeen natuurlijk.. lijkt me echt pijnlijk
Hopelijk snel beter
vorig jaar
Reactie op Maite Vermeulen
Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schim ...
Ziet er inderdaad echt pijnlijk uit ma ze geeft er precies geen kik van. Maar ik vind wel niet echt dat het al beter is bewust nog niet naar de dokter gegaan in de hoop dat het ging beteren maar blijkbaar niet
vorig jaar
Reactie op Nikita24
Ziet er inderdaad echt pijnlijk uit ma ze geeft er precies geen kik van. Ma ...
Ik zou er misschien toch eens mee naar de kinderarts gaan
vorig jaar
Reactie op Maite Vermeulen
Dit mag je blijkbaar wel enkel geven als je ook echt weet dat het een schim ...
Ja klopt, wij zijn ermee naar de huisarts geweest toen ynotiol na 3 dagen niks deed.