137 Reacties

3 maanden geleden
Ik ga een cakesmash laten doen en de foto gebruiken als uitnodiging 馃榿 thema bij de cakesmash is 'onder water' maar op de dag zelf niet perse.
Taart op de verjaardag haal ik bij Hema met foto, ook van de cakesmash 馃槉.

3 maanden geleden
Wij doen een maandje van te voren de cakesmash, en als thema doen we madeliefjes. (gerelateerd aan haar geboortekaartje)
We splitsen de verjaardag op in vrienden en familie, anders wordt het te druk voor haar denk ik.
En op haar verjaardag zelf gaan we wat leuks als gezinnetje doen 馃グ iemand nog tips?

3 maanden geleden
Ik volg even. Mijn zoontje word 31 januari alweer 1 hij was te vroeg geboren. Wij gaan sowieso een cakesmash doen maar ik doe alles wel zelf 馃檲

3 maanden geleden
Ook wij willen cakesmash doen! Ik wil daarnaast een thema verjaardag doen, het liefst in de tuin maar dat zal vast niet gaan met het weer in maart馃珷 ik heb ook elke maand een foto van hem gemaakt met zoveel maanden oud kaartjes 馃檲 ik ga ze alle 12 printen als polaroid foto en hangen aan een welkomstbordje die bij de ingang van onze woning gaat staan..

3 maanden geleden
Wij zijn in t buitenland met de verjaardag van de kleine. Daar woont een groot deel van de familie van mijn partner en ik vond het wel bijzonder voor hen om zijn 1e verjaardag mee te maken, aangezien ze veel minder van hem meemaken in het dagelijks leven. We hebben alleen nog niet nagedacht over wat we precies gaan doen op zijn verjaardag zelf. We zijn zelf niet echt "verjaardagsvierders" en doen t vooral voor de kleine en de rest vd familie, maar misschien heeft iemand nog tips om t enigszins simpel te houden

3 maanden geleden
Leuke cadeau tips zijn welkom. Wij vragen van die zandbak schelpen en een loopfietsje.

3 maanden geleden
Reactie op limburgse94
Wij doen een maandje van te voren de cakesmash, en als thema doen we madeli ...
Dagje naar de Efteling is super leuk!

3 maanden geleden
Cadeau tippie: een kruiptunnel. Gisteren gehad voor de kerst en zoveeel lol in de tunnel beide kindjes (3 en 9mnd)

2 maanden geleden
Help, uitdelen bij de opvang. Hoe zouden jullie dat doen? Mijn dochter gaat twee dagen, zouden jullie dag 1 dag, bijvoorbeeld maandag, traktaties doen voor de kindjes die er zijn? Of ook nog traktaties voor de andere dagen dat ze gaan?

2 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Ik zou voor 1 dag kiezen, maar je kan altijd even bij de opvang vragen wat ...
Thanks, daar zit ik zelf ook beetje op.
Al gedaan wat de norm is, die zeiden dat het wisselend is. Nogal verschil of 22 traktaties maakt of 11 qua budget 馃コ馃ゴ

2 maanden geleden
Reactie op Monster0611
Thanks, daar zit ik zelf ook beetje op.
Al gedaan wat de norm is, die zeid ...
Inderdaad gewoon doen wie er op die dag zijn haha scheelt de helft tenminste馃槃

2 maanden geleden
Reactie op Monster0611
Help, uitdelen bij de opvang. Hoe zouden jullie dat doen? Mijn dochter gaat ...
Ik heb nog nooit gehad dat ze een traktatie meekregen als een kindje op een andere dag zijn verjaardag had gevierd. Zou ik zelf ook niet doen. En qua budget zou ik het vooral niet te gek maken of bij 1 jaar zelfs helemaal niet doen. Je doet het alleen voor jezelf want die kinderen snappen er echt nog niks van. 馃槈

2 maanden geleden
Reactie op Monster0611
Help, uitdelen bij de opvang. Hoe zouden jullie dat doen? Mijn dochter gaat ...
Nog nooit van gehoord idd :) Hier is het gewoon 1 dag vieren (even afstemmen met de leidsters wat handig is). Voor je kindje lijkt het me ook heel intens om 2 dagen te vieren en zo blijven ze bezig als iedereen dat zou doen 馃き

2 maanden geleden
Reactie op Joelez
Nog nooit van gehoord idd :) Hier is het gewoon 1 dag vieren (even afstemme ...
Ik denk dat je de vraag niet helemaal begrijpt. Ik vraag of je voor de andere dagen dat ze gaan, ook traktaties doet. Dus voor de andere kindjes waarmee wordt gespeeld. Ik wil het geenszins twee dagen vieren. Het gaat om de traktaties.
Maar thanks, voor de meningen, ik kan ermee verder.