11 Reacties

10 dagen geleden

Ik ga een cakesmash laten doen en de foto gebruiken als uitnodiging 馃榿 thema bij de cakesmash is 'onder water' maar op de dag zelf niet perse. Taart op de verjaardag haal ik bij Hema met foto, ook van de cakesmash 馃槉.

10 dagen geleden

Wij doen een maandje van te voren de cakesmash, en als thema doen we madeliefjes. (gerelateerd aan haar geboortekaartje) We splitsen de verjaardag op in vrienden en familie, anders wordt het te druk voor haar denk ik. En op haar verjaardag zelf gaan we wat leuks als gezinnetje doen 馃グ iemand nog tips?

10 dagen geleden

Ik volg even. Mijn zoontje word 31 januari alweer 1 hij was te vroeg geboren. Wij gaan sowieso een cakesmash doen maar ik doe alles wel zelf 馃檲

10 dagen geleden

Ik dacht aan een fotoshoot op zijn verjaardag met de hele familie.

10 dagen geleden

Ook wij willen cakesmash doen! Ik wil daarnaast een thema verjaardag doen, het liefst in de tuin maar dat zal vast niet gaan met het weer in maart馃珷 ik heb ook elke maand een foto van hem gemaakt met zoveel maanden oud kaartjes 馃檲 ik ga ze alle 12 printen als polaroid foto en hangen aan een welkomstbordje die bij de ingang van onze woning gaat staan..

9 dagen geleden

Wij zijn in t buitenland met de verjaardag van de kleine. Daar woont een groot deel van de familie van mijn partner en ik vond het wel bijzonder voor hen om zijn 1e verjaardag mee te maken, aangezien ze veel minder van hem meemaken in het dagelijks leven. We hebben alleen nog niet nagedacht over wat we precies gaan doen op zijn verjaardag zelf. We zijn zelf niet echt "verjaardagsvierders" en doen t vooral voor de kleine en de rest vd familie, maar misschien heeft iemand nog tips om t enigszins simpel te houden

4 dagen geleden

Leuke cadeau tips zijn welkom. Wij vragen van die zandbak schelpen en een loopfietsje.

4 dagen geleden

Reactie op limburgse94

Wij doen een maandje van te voren de cakesmash, en als thema doen we madeli ...
Dagje naar de Efteling is super leuk!

4 dagen geleden

Reactie op Denice1997

Dagje naar de Efteling is super leuk!
Wij zijn van plan om naar Sea Life te gaan 馃槉

4 dagen geleden

Ik ga naar dierentuin met zijn verjaardag馃惎馃馃馃惖馃Ν馃馃馃惢

茅茅n dag geleden

Cadeau tippie: een kruiptunnel. Gisteren gehad voor de kerst en zoveeel lol in de tunnel beide kindjes (3 en 9mnd)