19 Reacties
2 jaar geleden
- huilen omdat mn dochter gelikt werd door de hond terwijl ik haar net in bad had gedaan 🙈
- huilen omdat mn man geen kipnuggets mee wilde brengen van de Mac maar wel een ijsfrappé caramel dus daar werd ik wel blij van 🥰
2 jaar geleden
Huilen omdat mijn zoontje ineens mee deed met klap is in je handjes en omdat die elke keer komt knuffelen
2 jaar geleden
😁 omdat mijn man met gebak thuis kwam.
😭 omdat me man het gebak op z’n kop had laten vallen en de hele taart verpest was naar mijn idee en het niet meer eetbaar was.
**heb het zo de prullenbak ingegooid en had gelijk spijt 😅
2 jaar geleden
😁 Lachen omdat ik m'n favo macadamia choco chip koek heb gescoord bij de AH.
😭 Huilen omdat ik 'm in één keer naar binnen werkte en me daardoor kei slecht voelde.
En daar nu weer om kunnen lachen bij 't typen. Hahah 😇
2 jaar geleden
Niet echt huilen maar wel dat ik ineens heel boos of chagerijnig ben naar mijn man toe.
2 jaar geleden
Ik moet soms gewoon spontaan huilen, dan zegt m’n vriend iets wat mij niet aanstaat en dan zeg ik, ik ga nu echt huilen hoor en dan begin ik te huilen.. terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo emotioneel ben.
2 jaar geleden
Oh jee wat een drama daarstraks. Was gewoon super moe, last van mn rug, moest gewoon behoorlijk huilen. Een paar keer.
Barst ik weer in tranen uit, vraagt mn man: "maar wat is er nou?"
"Weet ik nieeeeeet" Barst ie in lachen uit om de situatie en ik daardoor net zo goed (wel gecombineerd met nog meer tranen)
Pfff wat vermoeiend dit hahaha
2 jaar geleden
Huilen omdat mijn vriend de laatste vuilniszak had gebruikt en geen vuiniszakken op de boodschappenlijst had gezet. Later bleek dat dit mijn schuld was, had de rol ergens anders neergelegd 🤪.
2 jaar geleden
Vooral huilen. Wanneer ik door de vermoeidheid het eten heb aangebrand. Huilen met een ijsje in mijn hand, spontaan tijdens de film.
En aangezien ik weet dat het gewoon echt stom is en ik mij als een klein kind gedraag. Is dit meer een gevalletje huilen en lachen tegelijkertijd. Ik moet echt naar een psycholoog 🤣🤣. En ik huilde hiervoor nooit!