19 Reacties

2 jaar geleden

Ik begin: • huilen omdat ik een kleverig croissantje pakte en er verbrande boter aan m’n pink bleef kleven. • huilen omdat de oor van m’n vakantiemok is gebroken.

2 jaar geleden

- cliënt deed irritant en moest er ineens om huilen - om eten dat ik wil en er niet (meer) is

2 jaar geleden

-Huilen toen ik mijn teamleider vertelde dat ik zwanger ben (er was helemaal geen reden om te huilen en hij was juist heel blij voor mij) - huilen omdat mn zoontje heel blij was om mij te zien na een dagje bij opa en oma te zijn geweest

2 jaar geleden

- huilen omdat mn dochter gelikt werd door de hond terwijl ik haar net in bad had gedaan 🙈 - huilen omdat mn man geen kipnuggets mee wilde brengen van de Mac maar wel een ijsfrappé caramel dus daar werd ik wel blij van 🥰

2 jaar geleden

Huilen omdat mijn zoontje ineens mee deed met klap is in je handjes en omdat die elke keer komt knuffelen

2 jaar geleden

😁 omdat mijn man met gebak thuis kwam. 😭 omdat me man het gebak op z’n kop had laten vallen en de hele taart verpest was naar mijn idee en het niet meer eetbaar was. **heb het zo de prullenbak ingegooid en had gelijk spijt 😅

2 jaar geleden

Reactie op WinterBaby

😁 omdat mijn man met gebak thuis kwam. 😭 omdat me man het gebak op z’n k ...
Hahahaha oooooohhhhhh! 😂 Wat vind je man daarvan?

2 jaar geleden

😁 Lachen omdat ik m'n favo macadamia choco chip koek heb gescoord bij de AH. 😭 Huilen omdat ik 'm in één keer naar binnen werkte en me daardoor kei slecht voelde. En daar nu weer om kunnen lachen bij 't typen. Hahah 😇

2 jaar geleden

Ik moest van de week huilen omdat mijn vriend gesneden snijbonen had gekocht en ik geen zin had in kleine stukjes snijboon

2 jaar geleden

Ik moest vanmorgen huilen omdat ze op de camping geen wasmiddel verkochten en ik de was niet kon doen. Daarna weer kei hard mezelf uitlachen😂

2 jaar geleden

Niet echt huilen maar wel dat ik ineens heel boos of chagerijnig ben naar mijn man toe.

2 jaar geleden

Reactie op DEND3227

Ik moest vanmorgen huilen omdat ze op de camping geen wasmiddel verkochten ...
*gniffel* Aaaahwww! Gelukkig zijn er genoeg supermarkten hihi.

2 jaar geleden

Ik moet soms gewoon spontaan huilen, dan zegt m’n vriend iets wat mij niet aanstaat en dan zeg ik, ik ga nu echt huilen hoor en dan begin ik te huilen.. terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo emotioneel ben.

2 jaar geleden

Oh jee wat een drama daarstraks. Was gewoon super moe, last van mn rug, moest gewoon behoorlijk huilen. Een paar keer. Barst ik weer in tranen uit, vraagt mn man: "maar wat is er nou?" "Weet ik nieeeeeet" Barst ie in lachen uit om de situatie en ik daardoor net zo goed (wel gecombineerd met nog meer tranen) Pfff wat vermoeiend dit hahaha

2 jaar geleden

Reactie op dropmentos

Oh jee wat een drama daarstraks. Was gewoon super moe, last van mn rug, moe ...
Hahahaa ahwwww! 🤗😂🥹

2 jaar geleden

Huilen omdat mijn vriend de laatste vuilniszak had gebruikt en geen vuiniszakken op de boodschappenlijst had gezet. Later bleek dat dit mijn schuld was, had de rol ergens anders neergelegd 🤪.

2 jaar geleden

Huilen, omdat ik me echt oprecht vreselijk voel. Die constante misselijkheid is de hel 🫤 Had van alles gepland om te doen in ons huis in m’n vakantie en nu kan ik alleen maar kokhalzend op de bank liggen. Pfff… gelukkig zijn we al 7+4 onderweg, dus we zijn er bijna. O grapje 😔😅

2 jaar geleden

Reactie op Nan84

Huilen, omdat ik me echt oprecht vreselijk voel. Die constante misselijkhei ...
Heel herkenbaar 😓 ik voel me vaak ook zo schuldig naar mijn man die alles zo lief oppakt en nergens boos om is. En dan komen de tranen weer 😭😭😂😂

2 jaar geleden

Vooral huilen. Wanneer ik door de vermoeidheid het eten heb aangebrand. Huilen met een ijsje in mijn hand, spontaan tijdens de film. En aangezien ik weet dat het gewoon echt stom is en ik mij als een klein kind gedraag. Is dit meer een gevalletje huilen en lachen tegelijkertijd. Ik moet echt naar een psycholoog 🤣🤣. En ik huilde hiervoor nooit!