180 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op moos99

Hier ook een heel ontevreden mannetje sinds 3 dagen en vandaag echt een top ...
Pffff zwaar hè 😭 ik voel met je mee hoor! Maandag nacht was hij elk halfuur wakker. Heb gistermiddag vriend huilend opgebeld. Die is vandaag thuis gebleven om met de kinderen te helpen. Ik kon niet meer. Het is een fase. Maar als je er middenin zit zooooo heftig 😭

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Pffff zwaar hè 😭 ik voel met je mee hoor! Maandag nacht was hij elk halfuu ...
Omg hier ook. Ogen wijd open sinds vanochtend maar de oogleden rood van de vermoeidheid. Heb alles geprobeerd niks helpt. Krijsen continu. Ik word gek

7 maanden geleden

Reactie op sils

Omg hier ook. Ogen wijd open sinds vanochtend maar de oogleden rood van de ...
Hier werkt alleen de draagdoek. Moet dan wel rondlopen tot hij slaapt 🥲 Sterkte!! Waarom gaan die gekke baby’s niet gewoon lekker slapen

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Pffff zwaar hè 😭 ik voel met je mee hoor! Maandag nacht was hij elk halfuu ...
Ja echt vreselijk, en ben ook nog eens door mn rug gegaan, maar moet hem blijven tillen anders gaat hij huilen. Hij is 10.5 week dus het zou wat vroeg zijn voor sprong 3, maar hoop echt dat dat het is

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Hier werkt alleen de draagdoek. Moet dan wel rondlopen tot hij slaapt 🥲 ...
Hier is t krijsen in de draagdoek haha! Want dan kan die niet goed alles zien. Heb m nu in de maxicosi en hij slaapt nu net even. Dan maar daarin, wil toch ff kunnen eten voor het huilen zo weer start en de strijd met slapen gaan 🥹

7 maanden geleden

Reactie op moos99

Ja echt vreselijk, en ben ook nog eens door mn rug gegaan, maar moet hem bl ...
Ja lastig hè! Ik haat die sprongen ook bah. Elke keer denk je, okee nu gaan we lekker en er komt een ritme en een lachende baby. En dan komt er zo’n dag als vandaag..

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Mijn zoontje is sinds een paar dagen echt humeurig. Slaapt s nachts slecht. ...
Hier ook! Zoontje nu 12,5 week (gecorrigeerd 11 weken) en echt al 3 dagen onrustig, maar vandaag echt erger dan de dagen hiervoor. Zelfs in mijn armen huilt hij.... slaapt overdag ook niet meer als we m wegleggen. Alleen in de maxi cosi... wordt 's nachts na 3u al wakker en is dan super onrustig. Weet niet of dit honger is of onrust, want de nacht ervoor flesje met 30cc meer gegeven en bleef wat onrustig en afgelopen nacht even bij me gepakt (want had m een iets groter flesje gegeven om 23) en toen sliep ie nog 1,5u verder naast me... ben echt benieuwd wat de komende dagen gaan brengen. In principe hebben wij een redelijk makkelijke/tevreden baby, dus die onrust valt ons best zwaar. Sprong 3 zou pas over 3dgn moeten beginnen, maar volgens mij zit ik er al 3 dagen in. Hij zou dan bijna een week 'voorlopen'. Kan dat? Meer ervaring mee?

7 maanden geleden

Reactie op moos99

Hier ook een heel ontevreden mannetje sinds 3 dagen en vandaag echt een top ...
Hier ook 3 dagen en vandaag een toppunt. Wat vreselijk he. 'S nachts bij ons gaat het ook niet top helaas.. niet extreem slecht, maar omdat overdag ook bagger gaat is het best zwaar. Hier overigens ook krijsen als hij moet huilen 😩

7 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hier ook! Zoontje nu 12,5 week (gecorrigeerd 11 weken) en echt al 3 dagen o ...
Dat kan gewoon! Het kan nml 2 weken afwijken. Onze dochter is ook steeds om en nabij een week vroeger in een sprong :)

7 maanden geleden

Het lijkt hier vandaag beter te gaan 🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op moos99

Ja echt vreselijk, en ben ook nog eens door mn rug gegaan, maar moet hem bl ...
Oh nooo! Mijn zoontje is precies 10 weken, 9+5 vanaf uitgerekende datum. Ik denk dat het hier sprong 2 is/was. Gaat al beter vandaag gelukkig 🤞🏻

7 maanden geleden

Horen hazenslaapjes er ook bij? 😅 hij slaapt niet langer dan 30-40 minuten per keer..

7 maanden geleden

Reactie op SPMx

Horen hazenslaapjes er ook bij? 😅 hij slaapt niet langer dan 30-40 minuten ...
Jep. Hier ook, 45 minuten. Kan de klok erop gelijk zetten. Mijn oudste had dit ook en daar hebben de hazenslaapjes aangehouden tot hij een maand of 5 a 6 was. Toen lukte het koppelen. Hebben heel veel kindjes. Is wel echt vermoeiend voor ouders 🫢 en lastig voor het kindje zelf.

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Jep. Hier ook, 45 minuten. Kan de klok erop gelijk zetten. Mijn oudste ha ...
Oh pffff.. hopelijk duurt het niet zo lang 😅

7 maanden geleden

Hier lijkt het voorbij te zijn. Beter slapen. Zelfs drie dutjes in bed gedaan (wel in slaap wiegen maar hij liet zich wegleggen). Stuk vrolijker. Minder vaak drinken. Viel weer in slaap in de wandelwagen, heb zelfs met vriend koffie gedronken in de stad en zoontje sliep door. Viel het bij vriend in de auto ook weer in slaap (ipv krijsen 😅). Als je erin zit voelt het alsof het voor altijd anders is 🫣 maar hier dus weer aardig vredig na een paar hele heftige dagen.

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Hier lijkt het voorbij te zijn. Beter slapen. Zelfs drie dutjes in bed geda ...
Hier ook! Ik ben zo blij dat we haar nu weg kunnen leggen in haar bed voor een dutje. En niet nog een uur moeten wiegen om haar stil te houden en vet voorzichtig weg moeten leggen, anders begon het feest weer opnieuw. Ik hou mn hart wel weer vast voor de volgende sprong. 😅

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Hier lijkt het voorbij te zijn. Beter slapen. Zelfs drie dutjes in bed geda ...
Wat fijn! Hier lijkt het ook beter! Vanmorgen voor het eerst sinds weken ook gelukt om een tweede slaapcyclus eraan vast te plekken (wel met hulp) en verder wel allemaal dutjes van 45min, maar tussendoor wel vrolijk! Alleen om 18u een huiluurtje

7 maanden geleden

Sprong 4 is begonnen, en floept hij rolt ineens van buik naar rug

7 maanden geleden

Vannacht langere tijd ertussen gelaten, maar vanochtend van 05:30-09:00 wakker geweest , veel gehuild en wilde niet in bed gaan slapen. Slaapt nu even op de bank, maar begint alweer wakker te worden na een hazenslaapje van 30 minuten..... hoop zo dat hij wat langer gaat slapen overdag 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Joyjoys

Sprong 4 is begonnen, en floept hij rolt ineens van buik naar rug
Hier vanmiddag van buik naar rug en van rug naar buik ineens! Sprong 3... dacht alleen dat ze dit pas na de sprong zouden moeten kunnen, maar zit er nog midden in 🤣