180 Reacties

7 maanden geleden

Week 12 en midden in sprong 3. Drinkt slecht slaapt kort en vaker huiluurtjes eind middag. Verder wil ze overal kijken en ligt veel te kraaien en kletsen zo schattig 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Jep. Hier ook, 45 minuten. Kan de klok erop gelijk zetten. Mijn oudste ha ...
Ja herkenbaar! Soms uurtje zelf, soms 45 min met hulp (speen teruggeven). En dat uur er in en uur er uit. Voedingen in de war.. heb dit niet gemist 😂

7 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Ja herkenbaar! Soms uurtje zelf, soms 45 min met hulp (speen teruggeven). E ...
Jep hier ook. Ben momenteel elke twee uur kind op bed aan het brengen. Nu gekozen voor draagdoek. En peuter wilde niet op bed en is nu in slaap gevallen op de bank 😂🫢 gaat top 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Papaya

Jep hier ook. Ben momenteel elke twee uur kind op bed aan het brengen. Nu g ...
Deze loedermoeder was vergeten dat de opvang vanmiddag gesloten was ivm teamdag. Kon in een sprintje hem nog even ophalen met de kleine meid in de wagen gedrapeerd. Oeps, ook hier niet top vandaag 😂👍🏻

7 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Deze loedermoeder was vergeten dat de opvang vanmiddag gesloten was ivm tea ...
Oh no 😂🫢

7 maanden geleden

Sprong 3 hier vandaag, wellicht ook verwerking van zn eerste lange autoreisje naar Frankrijk en alle indrukken daar afgelopen dagen, maar vandaag amper geslapen, krijsen, korte slaapjes in mn armen en een langer slaapje op mn borst. Mezelf opgesloten in het donker boven in de kamer met iPad en oordopjes. Flesjes gaan er wel goed in, maar voor de rest mn handen vol aan hem gehad. Ook wel weer een heerlijk gevoel dat hij nergens anders dan in jou armen in slaap valt. Hopelijk gaat de nacht beter, inmiddels slaapt hij een half uurtje in zn eigen bedje 💪🏻

7 maanden geleden

Gister voor het eerst omgerold en vannacht geslapen van 19:00-07:45 met voedingen om 18:45, 22:45 en toen pas om 08:00. Zou het sprongetje voorbij zijn? 😊😊

7 maanden geleden

3 nachten waarbij ze ineens weer voeding wou s’nachts, vanacht 11,5 uur geslapen en mevrouw kent haar stem ineens 😍 ze is alleen maar aan het brabbelen en ‘schreeuwen’ zo lief

7 maanden geleden

Mijn dochter is al meer dan een week overdag humeuriger als anders en dan vooral voor het slapen gaan overdag. Ze valt niet meer zelf in slaap en zodra ik slaapsignalen zie en haar dan in slaap probeer te wiegen zet ze het op huilen/krijsen, alsof ze door heeft dat ik haar in slaap ga brengen? En vervolgens na hooguit 3 kwartier weer hetzelfde… herkent iemand dit? Ze is dan ook echt ontroostbaar. Sprong 3? Ze zit er middenin volgens de oei ik groei app… Voorheen viel ze wel inslaap uit zichzelf maar goed nu gaat het ook niet meer op reflexen…

7 maanden geleden

Reactie op Daffiee

Mijn dochter is al meer dan een week overdag humeuriger als anders en dan v ...
Hier echt precies hetzelfde, ik ben zooo moe. Hopelijk is deze fase snel voorbij

7 maanden geleden

Reactie op moos99

Hier echt precies hetzelfde, ik ben zooo moe. Hopelijk is deze fase snel vo ...
Ja echt hè… ze ligt ook gewoon klaar wakker in bed en dan is ze wel even vrolijk maar eigenlijk heeft ze nog langer haar slaap nodig en dan gaat ze dus keihard huilen en is ze ontroostbaar ook als ik haar dus vasthoudt…

7 maanden geleden

Sprong 3 is hier bijna gaande..herkennen jullie het dat de kleine ineens een stuk minder drinkt?

7 maanden geleden

Reactie op sils

Omg hier ook. Ogen wijd open sinds vanochtend maar de oogleden rood van de ...
Die rode ogen zijn echt wat hé. Ze willen maar niet slapen. Hier week 9, sprong 2 en wil enkel alleen aan de borst slapen. Help!

7 maanden geleden

(10.5 wkn) Sinds 5 dagen wil ze vrijwel niks drinken, krijgt met moeite rond de 450 binnen en is 5.5 kilo. Veel gekrijs en weinig geslaap. Ze plast gelukkig wel!

7 maanden geleden

Reactie op Noordb

(10.5 wkn) Sinds 5 dagen wil ze vrijwel niks drinken, krijgt met moeite ron ...
Dit heb ik ook gehad! Na een week ging het weer beter gelukkig

7 maanden geleden

Reactie op Annelie Hooijer

Sprong 3 is hier bijna gaande..herkennen jullie het dat de kleine ineens ee ...
Ja hier dus ook. Ik word er beetje onzeker van. M’n productie is al niet goed maar nu weigert ze telkens 1 borst en vervolgens wil ze wel nog een flesje drinken. Als ik de tepel geef dan zet ze het op een krijsen… gelukkig drinkt ze alsnog wel 1 borst en dan kolf ik die andere maar. Hoop dat dit snel voorbij gaat.

7 maanden geleden

Reactie op Daffiee

Dit heb ik ook gehad! Na een week ging het weer beter gelukkig
'fijn" om te horen! Heb dit bij mijn andere dochter nooit zo duidelijk gehad. Wat kon jouw dochter na de sprong?

7 maanden geleden

Reactie op Noordb

'fijn" om te horen! Heb dit bij mijn andere dochter nooit zo duidelijk geha ...
Ze kan zichzelf meer vermaken als ik haar op een speelkleed leg en ze is veel bezig met haar eigen handen die ze in haar mond stopt etc….

7 maanden geleden

Ervaringen met sprong 4???? Mijn kleine, anders mega vrolijke, mannetje lijkt nu in deze sprong beland. Niet willen slapen, maar wel dood moe.... Brullen, daardoor alleen maar vermoeider, maat slapen ho maar! Dit is dag 1, maar als ik de app van oei ik groei moet geloven duurt dit 5 weken, dat trek ik niet hoor haha! Ervaringen??

7 maanden geleden

Pff. Slapen overdag is al drama (maximaal 45 min) maar nu nog maar max 15 minuten. Veel huilen en erg onrustig.. sprong 3 begonnen? 😮‍💨