180 Reacties
7 maanden geleden
Week 12 en midden in sprong 3. Drinkt slecht slaapt kort en vaker huiluurtjes eind middag.
Verder wil ze overal kijken en ligt veel te kraaien en kletsen zo schattig 🥰
7 maanden geleden
Reactie op AMEKP
Ja herkenbaar! Soms uurtje zelf, soms 45 min met hulp (speen teruggeven). E ...
Jep hier ook. Ben momenteel elke twee uur kind op bed aan het brengen. Nu gekozen voor draagdoek. En peuter wilde niet op bed en is nu in slaap gevallen op de bank 😂🫢 gaat top 🤣
7 maanden geleden
Reactie op Papaya
Jep hier ook. Ben momenteel elke twee uur kind op bed aan het brengen. Nu g ...
Deze loedermoeder was vergeten dat de opvang vanmiddag gesloten was ivm teamdag. Kon in een sprintje hem nog even ophalen met de kleine meid in de wagen gedrapeerd. Oeps, ook hier niet top vandaag 😂👍🏻
7 maanden geleden
Sprong 3 hier vandaag, wellicht ook verwerking van zn eerste lange autoreisje naar Frankrijk en alle indrukken daar afgelopen dagen, maar vandaag amper geslapen, krijsen, korte slaapjes in mn armen en een langer slaapje op mn borst. Mezelf opgesloten in het donker boven in de kamer met iPad en oordopjes. Flesjes gaan er wel goed in, maar voor de rest mn handen vol aan hem gehad. Ook wel weer een heerlijk gevoel dat hij nergens anders dan in jou armen in slaap valt.
Hopelijk gaat de nacht beter, inmiddels slaapt hij een half uurtje in zn eigen bedje 💪🏻
7 maanden geleden
3 nachten waarbij ze ineens weer voeding wou s’nachts, vanacht 11,5 uur geslapen en mevrouw kent haar stem ineens 😍 ze is alleen maar aan het brabbelen en ‘schreeuwen’ zo lief
7 maanden geleden
Mijn dochter is al meer dan een week overdag humeuriger als anders en dan vooral voor het slapen gaan overdag. Ze valt niet meer zelf in slaap en zodra ik slaapsignalen zie en haar dan in slaap probeer te wiegen zet ze het op huilen/krijsen, alsof ze door heeft dat ik haar in slaap ga brengen? En vervolgens na hooguit 3 kwartier weer hetzelfde… herkent iemand dit? Ze is dan ook echt ontroostbaar. Sprong 3? Ze zit er middenin volgens de oei ik groei app… Voorheen viel ze wel inslaap uit zichzelf maar goed nu gaat het ook niet meer op reflexen…
7 maanden geleden
Reactie op moos99
Hier echt precies hetzelfde, ik ben zooo moe. Hopelijk is deze fase snel vo ...
Ja echt hè… ze ligt ook gewoon klaar wakker in bed en dan is ze wel even vrolijk maar eigenlijk heeft ze nog langer haar slaap nodig en dan gaat ze dus keihard huilen en is ze ontroostbaar ook als ik haar dus vasthoudt…
7 maanden geleden
Sprong 3 is hier bijna gaande..herkennen jullie het dat de kleine ineens een stuk minder drinkt?
7 maanden geleden
Reactie op Annelie Hooijer
Sprong 3 is hier bijna gaande..herkennen jullie het dat de kleine ineens ee ...
Ja hier dus ook. Ik word er beetje onzeker van. M’n productie is al niet goed maar nu weigert ze telkens 1 borst en vervolgens wil ze wel nog een flesje drinken.
Als ik de tepel geef dan zet ze het op een krijsen… gelukkig drinkt ze alsnog wel 1 borst en dan kolf ik die andere maar.
Hoop dat dit snel voorbij gaat.
7 maanden geleden
Ervaringen met sprong 4???? Mijn kleine, anders mega vrolijke, mannetje lijkt nu in deze sprong beland. Niet willen slapen, maar wel dood moe.... Brullen, daardoor alleen maar vermoeider, maat slapen ho maar! Dit is dag 1, maar als ik de app van oei ik groei moet geloven duurt dit 5 weken, dat trek ik niet hoor haha! Ervaringen??