180 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Ervaringen met sprong 4???? Mijn kleine, anders mega vrolijke, mannetje lij ...
Hier net zo sinds gister.
7 maanden geleden
Reactie op Carly90
Ik heb de “oei ik groei “ app en die betekent dat op basis van de uitgereke ...
Wilde er eigenlijk niet voor betalen omdat het puur is om te kijken of het klopt. Ik wil gewoon mijn kind volgen, sprong of niet 🤭 toch maar gedaan uit nieuwsgierigheid, sprong 3 it is!
7 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Ervaringen met sprong 4???? Mijn kleine, anders mega vrolijke, mannetje lij ...
Haha hier hetzelfde verhaal al duurt dit al vanaf week 5 ongeveer.. ben nu week 12... overdag krijg ik haar niet langer aan het slapen dan 2x 40min? Oververmoeid tot en met... 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Pink87
Haha hier hetzelfde verhaal al duurt dit al vanaf week 5 ongeveer.. ben nu ...
Aiiii vanaf week 5 al! Dat is pittig zeg!! Het was hier 3 dagen extreem, maar sinds gisteren middag gaat het alweer beter. Hopelijk slaapt je kleine 's nachts wel lekker, kun je zelf een beetje bijtrekken!
7 maanden geleden
Hier mijn kleine man (12 weken) die opeens alleen maar bij mij wil slapen. Voorheen kon ik hem wakker maar moe wegleggen in zijn eigen bedje overdag, nu met moeite en anders op mij slapen. En hij spuugt opeens enorm veel (hij deed altijd een beetje spugen maar nu echt veel). Herkenbaar? Sprongetje?
6 maanden geleden
Reactie op anoniemxxx3
Heeft mijne ook wel is als ze heeel erg overstuur raakt. Alsof ze er een be ...
Aawhhhh dat is zo zielig he! Vooral dat gezichtje. Mijn meisje is echt een paar keren in sprong 2 wakker geschrokken. Die gilde zichzelf wakker alsof iemand haar aan het martelen was. Geluid kwam echt binnen 0.2 seconden uit haar tenen. Herkent iemand dit? Heb het een x onderschept omdat ik haar hoorde schrikken.. maar de andere 3 keren was het echt zielig gewoon. En goed nasnikken ook! Moet er soms wel even om lachen maar het is heel sneu. Na het knuffelen kan ze gelukkig weer lachen.
6 maanden geleden
Reactie op Aries24
Aawhhhh dat is zo zielig he! Vooral dat gezichtje. Mijn meisje is echt een ...
Jaaa heel herkenbaar! Ze ligt dan heel vredig te slapen en ineens krijst ze alles bij elkaar, maar klinkt dan echt als een “angst huil”, alsof ze heel erg is geschrokken ergens van. Zooo sneu!!
6 maanden geleden
Reactie op mahmoud1
Hier mijn kleine man (12 weken) die opeens alleen maar bij mij wil slapen. ...
Grappig hier ook dit met 11 weken. Ineens weer zoveel spugen, terwijl het veel minder was. En laat zich overdag nauwelijks wegleggen of doet in bedje hele korte dutjes. ‘s nachts nog wel in bed maar veel vaker wakker dan anders :(
6 maanden geleden
Mijn dochter is momenteel 11,5 week oud en vertoont sinds een aantal dagen vreemd gedrag. Het slapen ging vorige week heel goed, kon haar in slaap brengen en wegleggen in ledikantje en dan sliep ze zo 3 uur. Maar nu sinds een paar dagen lukt het niet, is ze na 30 minuutjes wakker en begint ze keihard te huilen. Ik kan haar dan niet meer terug brengen in slaap. Haar reflux klachten zijn erger en ze stoeit met de fles tijdens de voeding. Dan duwt ze hem weg en gaat ze huilen. Ook de nachten gaan weer helemaal ruk en vannacht heb ik maar 2 uurtjes zelf kunnen slapen, waardoor ik echt even heel moe ben. Bah!! Is dit een sprong? Herkennen jullie dit gedrag?
6 maanden geleden
Reactie op Liisss
Welke wakkertijd houden jullie aan na een 20–30 min slaapje?
Ik wacht gewoon tot ze moe is ga dr niet met een schema in bed leggen. Wanneer ze in haar oogjes gaat wrijven of rode wenkbrauwtjes krijgt leg ik haar in bed of ga ik als ik tijd heb even samen met haar liggen, ga ik zelf lekker netflixen