180 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Help... Mijn zoontje heeft ineens al 3 avonden moeite met in slaap komen, d ...
Hier precies het zelfde verhaal! Hoe oud is je kindje? Hier vandaag 15 weken en kan denk ik niet anders als dat het de slaapregressie is.

6 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Hier precies het zelfde verhaal! Hoe oud is je kindje? Hier vandaag 15 weke ...
Ook 15 weken hier! Fijn dat het herkenbaar is, hopelijk snel weer voorbij! Vannacht was het weer raak.... Wij hebben de luxe dat we het niet gewend zijn, man wat ben je kapot na zo een gebroken nacht... Respect voor alle papa's en mama's voor wie dit standaard is!!!

6 maanden geleden

Drinken jullie kindjes ook zo slecht tijdens een sprong/regressie? Dacht begin deze week nog kan wel ophogen van 150 naar 180 omdat ze met gemak die 150 nam al een tijd. Nu al 3 dagen per fles net aan 100..

6 maanden geleden

Reactie op Papaya

En super pittig! Sterkte! Het gaat echt voorbij
Ik hoop snel.😮‍💨 Ik heb de afgelopen dagen echt gedacht om hierdoor te stoppen met borstvoeding. Is echt slopend ‘s nachts😢

6 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Drinken jullie kindjes ook zo slecht tijdens een sprong/regressie? Dacht be ...
Ja hier zelfde! Echt 45 min gedaan over 130 .. terwijl ze makkelijk 170 drinkt

6 maanden geleden

Sterkte allemaal met sprong 4/slaapregressie 😭😅🤣

6 maanden geleden

Reactie op Leya00

Zoooooooooo klaaaaaar mee😩😩😩

6 maanden geleden

Reactie op Leya00

Ik ben zo benieuwd wanneer die begint ze is nu 15 weken 😬😅

6 maanden geleden

Zo herkenbaar wat jullie zeggen over het drinken… mijn dochter voert ook nog is een hele strijd de eerste 15 minuten en daarna gaat ze pas drinken. Het valt me op dat het niet bij elke fles is maar het is wel heel vervelend vooral als andere mensen haar een flesje geven… dat is haast onmogelijk🫣 Herkenbaar?

6 maanden geleden

Reactie op Leya00

Dankjewel, ik wordt er hier ook gek van hij komt na 3 uur is dan een uur wakker. Slaapt hij eindelijk komt hij weer na een uur. Dit is echt slopend. En dan inderdaad de fles weigeren een heel gevecht voor hij iets drinkt. Andere kunnen daarom nooit een voedings moment over nemen, en dan komt hij ook rustig 10 keer op een dag. Uit gemak geef ik hem dan toch maar weer live borstvoeding.

6 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Ik ben zo benieuwd wanneer die begint ze is nu 15 weken 😬😅
Je hoeft er niet altijd wat van te merken :) bij de jongste nu helemaal niets gemerkt van de eerste sprongen, maar zie wel duidelijk de ontwikkelingen. Hopelijk blijft dit zo 🤞en zo niet, ook helemaal prima natuurlijk. Maarja, als je de sprongen kalender bekijkt wordt je bijna angstig gewoon want elke week is wel een wolkje of donder icoontje, met de disclaimer dat het eerder of later kan beginnen 🤣 dus ja eigenlijk zegt het niet zo heel veel naar mijn idee

6 maanden geleden

Hoe ervaren jullie sprong 4? Gaat deze altijd samen met de slaapregressie of hoeft dat niet?

6 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hoe ervaren jullie sprong 4? Gaat deze altijd samen met de slaapregressie ...
Sprong 4 vonden wij bij ons zoontje de heftigste.. de slaapregressie was een ware hel. Duurde ruim 3 weken. Merk nu bij ons dochtertje ook dat ze veel slechter slaapt, wel minder heftig. Ben altijd blij als ze 5 maanden zijn en de rust weer is weder gekeerd haha

6 maanden geleden

Ik denk dat mijn dochter van bijna 13 weken van sprong 3 gelijk is overgegaan naar sprong 4, of in ieder geval de slaapregressie. Ik word gek! Ze wordt al ruim 1 week om de 45 min wakker (na elke slaapcyclus dus) zowel dag als nacht. Ze is jengelig want oververmoeid. We vinden het echt even niet leuk meer zo.. Ik hoop dat dit snel voorbij is

6 maanden geleden

Reactie op MMMelanie

Sprong 4 vonden wij bij ons zoontje de heftigste.. de slaapregressie was ee ...
Oh pffff.. valt de slaapregressie altijd samen met sprong 4?

6 maanden geleden

Reactie op SPMx

Uuuhm geen idee, maar is beide rond de 4 maanden en sprong 4 duurt al 4 weken, dus denk wel dat het vaak tegelijk een beetje is

6 maanden geleden

Reactie op SPMx

Nee hoor! Verschilt per kindje. Hier een paar dagen last van sprong 4 en nu denk ik slaapregressie, tussendoor zeker 5/6 dagen gewoon mn eigen vrolijke baby gehad die na de moeilijke sprong dagen ineens weer veel meer kon. Hopelijk snel door de slaapregressie heen, al kan dit ook gewoon bijwerkingen van rota vaccinatie zijn, waardoor hij last heeft en moeilijk slaapt. Denk dat je het nooit 100% zeker weet wat het nou is. Maar het valt zeker niet bij elk kindje tegelijk of hetzelfde!

6 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Nee hoor! Verschilt per kindje. Hier een paar dagen last van sprong 4 en nu ...
Hoe lang duurde de lastige fase van sprong 4? Hier nu 2 dagen huilerig overdag... ken hem zo niet. Vindt niet veel leuk om te doen momenteel. Volgens de app is sprong 4 begonnen en duurt die heel lang. Hopelijk geen 35 dagen 'lastige' dagen en zitten er goede dagen tussen 😂😂

6 maanden geleden

Wat is dit sprong 4 toch een ellende 🤪😮‍💨 Dochter huilt hele tijd, slaapt nog moeilijker en wil alleen maar drinken.. Hoop dat dit geen 5 weken duurt 😮‍💨

6 maanden geleden

Reactie op SPMx

Hoe lang duurde de lastige fase van sprong 4? Hier nu 2 dagen huilerig over ...
Haha! Ik had de zelfde stress over die 35 dagen 🤣. Waren hier 4 moeilijke dagen, daarna extreem makkelijk, echt een verademing. En nu weer wat moeilijker door de slaapregressie, maar tussendoor wel vrolijk. Bij de sprong was ook niets goed, alleen maar huilen en niks willen, nu wil hij niet slapen maar wel spelen en knuffelen.