180 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Carly90
Wat is dit sprong 4 toch een ellende 🤪😮💨
Dochter huilt hele tijd, slaa ...
Hier hetzelfde inderdaad… Hopelijk duurt het niet zo lang als de app zegt! Hij wil om de twee uur drinken 😮💨
6 maanden geleden
Hoe is bij jullie de 4 maanden slaapregressie? 😅
Ritme is echt ver te zoeken hier. Ochtend dutje van 15/30 min en daarna weer klaar wakker. Normaal sliep ze wel echt 1,5 uur. Alle flessen zijn andere tijden en slaapjes komen niet uit haha. Hopelijk snel weer eruit. Enige voordeel is dat ze nog best vrolijk is.
6 maanden geleden
Reactie op !nathaliee
Hoe is bij jullie de 4 maanden slaapregressie? 😅
Ritme is echt ver te zoek ...
Ja hier hetzelfde! Nu nog helemaal niet geslapen.... Gisteren 3x30 minuten... Hij is bekaf maar nog wel vrolijk. Behalve als ik m probeer te laten slapen dan zet hij het op een brullen.. Geen ritme en ik ben moe 😅.
Vraag me af hoelang dit gaat duren..
6 maanden geleden
Ik twijfel of we sprong 3 of 4 pas gehad hebben. Ze is bijna 15 wk. Maar was met 13,5 week tot 14,5 wk echt niet te genieten en moeilijk met slapen. Vooral in slaap komen.. veel krijsen.
Ik dacht sprong 3 qua tijd, en sprong 4 qua slapen. Moeilijk. Maar sinds vandaag rolt ze, wat weer bij sprong 4 past 😅 Dus echt geen idee.
6 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Ja hier hetzelfde! Nu nog helemaal niet geslapen.... Gisteren 3x30 minuten. ...
Gek he! Ze weten het gewoon beneden is het feesten en lachen en zodra we naar dr kamertje lopen al huilen.
6 maanden geleden
De avonden zijn zo een drama ineens, normaal viel die rond 19 slaap maar nu wordt hij elk half uur wakker en overdag ook 4x30min geslapen. Afgelopen nacht ook ineens een extra voeding en het vervelendste, hij kan alleen maar door mij getroost worden. Hij wordt helemaal overstuur als mn man hem troost maar ik moet volgende week weer werken en ben zo mega bang nu.. Ik hoop dat het snel over is maar ik vrees dat dit de slaapregressie is met de sprong 4 erbij en dat het wel weken gaat duren
6 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Hier gister overdag totaal 3x 30 min. Vandaag 1x2 uur (op mij) en 1x30 min. ...
Vandaag totaal 2 uur over de hele dag geslapen👋🏻
Normaal al 2 uur per dutje haha. Dr humeur viel me echt mee. Pas om 17:30 had ze zoiets van ik ben nu wel heel moe. Hopelijk morgen een betere dag.
6 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Ja, alsof ze opgelucht zijn dat het alleen om de luier gaat 🤣🤣
Bizar hè! Hij krijst dan zo hard als hij z’n bed ziet, een vreemde zou denken dat hij oprecht pijn oid heeft. Zo intens huilt en krijst die dan. Zelfs met de benen trappelen, alles word uit de kast gehaald.
En dan op het aankleedkussen lief lachen. Ik voel me dan zo in de maling genomen😂
6 maanden geleden
Reactie op Dia93
Niet veel willen drinken. Continue met handjes in zijn mond zitten?
Ja hier hetzelfde. Op een gegeven moment steeds wegduwen met de tong, maar na nog een keer proberen toch nog redelijk wat drinken… En de hele tijd zn vuistjes in zijn mond, deed hij eerder ook wel maar de afgelopen dagen veel meer dan eerst. Heeft liever zn vuistje dan de fles soms 😛
6 maanden geleden
Volgens de groei app zitten we midden in sprong 3. Nu al een aantal middagen een ontroostbaar meisje dat huilt tot gillen aan toe. Mn hart breekt… Ze rolt sinds een aantal dagen van rug naar zij. Herkenbaar voor anderen?? Hoop dat het snel over is, morgen krijgt ze haar vaccinaties…
6 maanden geleden
Vlgs de app zitten we in sprong 4. Probeer me er niet teveel op te focussen en onze dochter te volgen in wat ze nodig heeft (scheelt denk ik ook dat we in Spanje zitten en in een go with the flow- mood verkeren). Maar waar ze voorheen een kwartier dronk, drinkt ze nu hooguit 5/6 minuten en dan laat ze m’n tepel alweer los. Als ik haar dan laat boeren en opnieuw probeer aan te leggen, blijft ze zeg maar “spelender wijs” wat sabbelen, maar ondertussen ook lachen en compleet afgeleid.. van drinken komt dan niks meer. Als ik m’n borst op blijf dringen, geeft ze echt veel melk terug (deed ze voorheen ook nooit), dus dit doe ik ook niet meer.
Ze heeft voldoende plasluiers en komt tevreden over… maar toch vind ik het wel wat spannend zeg maar. Is het slechter/ minder drinken herkenbaar voor mama’s?