9 Reacties
ADMIN
2 jaar geleden
Hoi lieve allemaal,
De informatie over de zorgverzekeringen in 2024 is aangevuld. Daarnaast kunnen we jullie een hele mooie korting bieden op de aanvullende verzekering van Nationale Nederlanden. Op het Extra pakket krijg je 20% korting via het 24baby collectief. Hiervoor gebruik je deze link https://www.nn.nl/ezorg?cv_site=70392 of gebruik je de code 70392 bij je aanvraag.
Sluit je je verzekering liever af bij OHRA? Dan kan je voor het Uitgebreid pakket gebruik maken van 10% collectiviteitskorting via 24baby ❤️. Dat doe je via deze link: https://www.ohra.nl/collectief/voordelen?collectiviteit=70146 of gebruik de collectiviteitcode 70146.
2 jaar geleden
Ik ben hier net even in gedoken en kwam via Independer uit op CZ met aanvullend pakket 'basis' (onhandige naam voor een aanvullend pakket, maar goed...).
De meeste vergoedingen rond de bevalling zijn dan vergelijkbaar met NN en Ohra die hierboven staan, alleen geen vergoeding voor kolf en max. €100 voor zwangerschapscursus. De premie is fors lager: scheelt €20/mnd dus €240/jaar.
Ik vond het wel een gedoe om alle details van vergoedingen te vinden, dus heb naast deze 3 alleen A.S.R. nog bekeken. Daar lijkt geen vergoeding mogelijk voor zwangerschapscursussen en maar max. €125 eigen bijdrage kraamzorg /. De premie lag wel hoog, dus die viel voor mij af.
2 jaar geleden
Reactie op nienke_vincent
Ik ben hier net even in gedoken en kwam via Independer uit op CZ met aanvul ...
Ik ben voor cz gegaan idd die jij benoemd 😊
2 jaar geleden
Wat een fijne informatie! Ik heb nog een paar vraagjes. Hopelijk kunnen jullie deze vragen (deels) beantwoorden.
- Weten jullie toevallig ook wat de maximale vergoedingen vanuit CZ zijn voor eigen bijdrage kraamzorg en eigen bijdrage poli klinische bevalling zonder medische indicatie?
- En jullie werden dus ook direct wel geaccepteerd?
- en ik zie alleen aan behoorlijk duur tandartspakket (70% vergoeding tot aan 450 euro per jaar). Zijn jullie die goedkoper tegen gekomen?
2 jaar geleden
Reactie op Anne17101991
Wat een fijne informatie! Ik heb nog een paar vraagjes. Hopelijk kunnen jul ...
Cz vergoed dat volledig als je kiest voor aanvullend basis. Ik heb dat dure tandarts pakket wel genomen. Vind ik wel fijn zelf.
2 jaar geleden
Reactie op Anne17101991
Wat een fijne informatie! Ik heb nog een paar vraagjes. Hopelijk kunnen jul ...
Vanwege de tandartskosten toch naar NN gegaan hier, daar wordt wel gewoon 100% vergoed tot 500€.
2 jaar geleden
Reactie op prettydutchie
Vanwege de tandartskosten toch naar NN gegaan hier, daar wordt wel gewoon 1 ...
Welke verzekering van NN heb je dan? Ik kan wat jij benoemd (100% tandarts vergoeding tot 500,-) niet vinden..
2 jaar geleden
Reactie op shasharona
Welke verzekering van NN heb je dan? Ik kan wat jij benoemd (100% tandarts ...
Ik heb TandenGaaf500. 100% vergoeding tot 500,-