30 Reacties
één maand geleden
Ik weet eigelijk niet hoe ik het doe 😂 ik doe het gewoon, als alleenstaande mama!
één maand geleden
Reactie op anoniemxxx3
Ik weet eigelijk niet hoe ik het doe 😂 ik doe het gewoon, als alleenstaand ...
Hetzelfde hier! Gewoon gaan.
En ohja, schoonmaakster. Beste beslissing ooit.
één maand geleden
Reactie op Anietje89
ja ook dat, het huishouden. Echt.. ik krijg er zoveel stress van als ik zie ...
Ja precies hetzelfde! Ik heb wel vriendinnen in dezelfde fase maar afspreken komt er door drukte weinig van :( lijkt me heel fijn om dit wel te hebben. En inderdaad dat huishouden.. 🙈
één maand geleden
Heeeeeeel herkenbaar. Merk dat ik het liefst niks sociaals plan (waar hij bij is), zodat hij lekker in zijn ritme zit en alles op rolletjes loopt qua eten en slapen. Zelf ben ik daar ook het meest rustig onder en dat heeft weer een goede uitwerking op hem. Maarja.. kluizenaarsleven is ook niks
één maand geleden
Reactie op Monster0611
Hetzelfde hier! Gewoon gaan.
En ohja, schoonmaakster. Beste beslissing ooi ...
Schoonmaakster heb ik helaas niet.. te duur. Maar ik maak schoon met haar in de draagzak! Wel zwaar maar het lukt prima :)
één maand geleden
Reactie op anoniemxxx3
Schoonmaakster heb ik helaas niet.. te duur. Maar ik maak schoon met haar i ...
Snap ik hoor, ik ben alleen dus hier geen vetpot hoor! Schoonmaakster is via via en erg goedkoop. Maar dit is iets waardoor het voor mij lukt te blijven staan, daarom de tip :)
één maand geleden
Reactie op anoniemxxx3
Ik weet eigelijk niet hoe ik het doe 😂 ik doe het gewoon, als alleenstaand ...
Dit! 😅 alleenstaande mama'a moeten alles doen. "werkdagen" van 6.00 tot 21.30 top. Klagen en dragen en door! Ik ga er elke vrije dag wel even op uit. Probeer dan op de dagen dat het bijvoorbeeld slecht weer is alle hapjes vast vers te maken en de vriezer te vullen zodat ik op dagen dat ik weg wil smiddags vast eten voor ons klaar heb. Scheelt weer. En huishouden tijdens de slaapjes. Komt vanzelf een tijd dat het makkelijker wordt.
één maand geleden
Reactie op Anietje89
Erg knap! En heb je nog een privéleven of hobby's en sport waar je dan tijd ...
Ik werk 3 dagen dus dan is alles standje turbo. Daarnaast gewoon kleine uitjes. Ff wandelen met n vriendin of even lunchen in de stad. Heel veel meer zit er nu niet in maar daar ben ik oké mee. Dat komt allemaal wel weer