9 Reacties

één maand geleden

Is dit de 1e keer na je bevalling ?

één maand geleden

Na me vorige bevalling was de eerste menstruatie ook heel heftig ook duurde deze 2 weken dus het is gelukkig nuet gek. Ook de volgende keren kan het nog meer zijn dan je gewend bent. 🍀

één maand geleden

Reactie op MoonLight112

Is dit de 1e keer na je bevalling ?
Ben al meerdere keren ongesteld geweest, had ook wel eens spontane bloedingen. Dit is wel de eerste keer dat het zo heftig is de bloeding. Moet ook wel echt mijn tampon na 1 a 2 uur verwisselen.

één maand geleden

Reactie op Zwaantje28

Ben al meerdere keren ongesteld geweest, had ook wel eens spontane bloeding ...
Oei ik heb het alleen bij mm dochter de 1e x heftig gehad daarna niet meer. Dus ik weet het helaas nie

één maand geleden

Reactie op Zwaantje28

Ik zou voor de zekerheid contact opnemen met de afdeling gynaecologie of via de huisarts. Die kunnen je het beste informeren.

één maand geleden

Reactie op Zwaantje28

Hee, mijn dochtertje is geboren op 31 maart nu 7 maanden en 2 weken oud en vorige week ook ongesteld geweest. Was nu ook heviger als anders en bloedde ook een stuk erger, ook paar x doorgelekt terwijl ik dat nooit heb, onder de douche ook een flinke stolsel verloren, dus ik herken het wel de klachten. Ik hoop dat het de volgende menstruatie weer is zoals anders

één maand geleden

Ik heb dit ook gehad. Uiteindelijk ging het een poos over in oud-bloedverlies. Nu blijkt dat er zeer waarschijnlijk nog restweefsel van de placenta in mijn baarmoeder zit. Medicatie gekregen voor een onttrekkingsbloeding, zonder positief resultaat helaas. Op de echo is duidelijk een soort van ‘bal’ te zien in mijn baarmoeder. Volgende week dinsdag staat de ok gepland. Ben benieuwd!

één maand geleden

Reactie op LottieL

Ik heb dit ook gehad. Uiteindelijk ging het een poos over in oud-bloedverli ...
Oh ja; dan is het inmiddels 8 maand na de bevalling! 🫠

één maand geleden

Dit ook net achter de rug! Ik schrok hier ook van aangezien ik al 2x ongesteld was geworden na bevalling. Ook wel iets heftiger dan een normale ongesteldheid maar 2 dagen ongeveer. Nu was ik 26 dagen te laat en dat heb ik geweten. 7 dagen non stop gebloed waarvan 4 dagen echt heftig. Elk uur tampon én maandverband wisselen. Ik verloor stolsels van zeker wel 10cm. En zoals jij aangeeft ik moest ook rennen naar toilet daar ik het voelde komen, alsof ik aan het plassen was. Mijn beste vriendin is obstetrieverpleegkundige en ik ben zelf verpleegkundige op de crisis dus wist gelukkig waar ik op moest letten maar ook voor mij was het even schrikken. Voelde mij ook niet goed door vele bloedverlies. Ik hou het nu in de gaten en slik van alles bij en pas mijn voeding aan rond en na die periode. Al met al hoort erbij, zie het als een grote schoonmaak. Ieder lichaam is anders maar hou het in de gaten. Het zou niet te vaak mogen gebeuren. En anders altijd gewoon even je huisarts bellen!