10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even! :) 3e of 4e, om het even

2 jaar geleden

Leuk! Het is voor mij ook het derde kindje. Ik vind voor j/m gezinnen 'the tie breaker' leuk! Ik heb twee jongens dus niet voor mij 馃挋馃挋. Ben benieuwd naar de reacties!

2 jaar geleden

Hier al 2 dochters, mar ind dat was wel leuk ja!

2 jaar geleden

Kom maar door met die ideeen, ook inspiratieloos! 馃槄

2 jaar geleden

We houden het simpel; we hebben kraskaarten, waar je zelf iets op kan schrijven en dan een krasplakker overheen plakt. Op onze kaarten staat Save the date en dan onder 1 bolletje de maand, 2e bolletje het jaar en onder het 3e bolletje zit een tekeningetje van een rompertje 鈽猴笍 Bij aankondiging van de 2e hadden we de oudste een T-shirt aangedaan met een tekst dat aangaf dat ze een zus zou worden

2 jaar geleden

Wij gaan over 2 weken op vakantie, wilde daar een foto maken met beide een schepje in de handen op het strand en nog een 3e schepje erbij leggen en erbij zetten deze is voor ons broertje of zusje ofzoiets

2 jaar geleden

Hey! Wij gaan het met grote folium ballonnen doen. We hangen deze aan een witte muur. Nummers 1 2 en 3. Mijn zoon komt onder nr 1 te staan, mijn dochter onder nr 2 en een bordje met baby nr 3 onder cijfer 3! En mijn schoonmoeder is jarig die krijgt een verjaardagskaart met proficiat op de voorkant. En als ze hem dan openmaakt een echo foto en de tekst proficiat je word weer oma!

2 jaar geleden

Wij hebben deze foto in een fotolijstje gegeven bij de vaders die toevallig allebei op dezelfde dag jarig zijn. Eerst moesten ze even goed kijken, maar was wel een succes馃槃

2 jaar geleden

Ik heb 2 shirtjes laten maken. Voor de oudste een shirtje met oudste erop. En voor de andere een shirtje met daarop jongste, daar doorheen een kruis en daaronder middelste geschreven. Die ga ik aandoen bij de jongens als we een goede echo hebben gehad en dan afwachten tot iemand het door heeft.

2 jaar geleden

Over paar weken gaan we paar dagen richting de veluwe, hoop dan mooie foto's te maken bij de heide met echo foto en mn zoontje als die meewerkt haha. Verder familie en vrienden weten het al wel dus is meer om online te zetten.