7 Reacties

20 dagen geleden

Ik had dit aan gedaan vandaag en goed ingesmeerd

20 dagen geleden

Ik volg even

20 dagen geleden

Reactie op Elaine1988

Ik had dit aan gedaan vandaag en goed ingesmeerd
Voor mijn gevoel zou dit zelfs met de mooie dagen die we nu hebben toch nog wel wat te koud zijn. Ik hanteer altijd een beetje wat ik zelf aan zou doen. Dus als ik zelf comfortabel warm zou zijn met korte mouwen en een korte broek zou ik ook die kant op een beetje gaan denken voor mijn kleine maar voor deze dage. Zou ik eerder voor een lange broek gaan maar dan van een niet te dikke stof, shirt en romper

20 dagen geleden

Reactie op Marloe0324

Voor mijn gevoel zou dit zelfs met de mooie dagen die we nu hebben toch nog ...
Hij voelde warm aan had er vanmorgen nog wel een vest en sokken bij aan gedaan maar 's middags was dat te warm

20 dagen geleden

Het zelfde verhaal. Mijn oudste is van december 2021 . En nu een dochter van 6 weken. Gaan morgen dagje weg als gezin. Ga iig goed insmeren. Hoedje op. Romper kortemouw dunne shirt en dunne legging. Als dat te warm is legging uit denk ik dan. Moeilijk

20 dagen geleden

Reactie op Elaine1988

Hij voelde warm aan had er vanmorgen nog wel een vest en sokken bij aan ged ...
Hier ook hoor 鈥榮 middags kort broekje aan het was hier behoorlijk warm 鈥榮 middags

20 dagen geleden

Reactie op ybg

Het zelfde verhaal. Mijn oudste is van december 2021 . En nu een dochter v ...
Indr! Heb vandaag de voetenzak eruit gehaald, wel jasje aangedaan. Kleding was dun en romper met korte mouw. En je hoort heel vaak, kleed je kind aan zoals je jezelf zou aankleden. Maar dan denk ik dat klopt maar wij bewegen veel en kindje ligt stil in de kinderwagen. 馃槄