874 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nu 12.4 en zwanger van een eenling en begin nu langzaam een klein buikje te krijgen 馃檲

2 jaar geleden

Wat een mooie buikjes hebben jullie! Bij mij is er nog bijna niets te zien... Hoop dat het snel gaat komen!

2 jaar geleden

Reactie op WLJ

Wat een mooie buikjes hebben jullie! Bij mij is er nog bijna niets te zien. ...
Dit is natuurlijk ook erg snel. Ik ben 5 kg afgevallen maar normale broeken pas ik niet meer. Positie broeken flubberen vooral, zoals op deze foto. Ik schrik ook hoe snel het ju gaat. Maak je ajb geen zorgen, het komt echt wel鉂わ笍馃┓馃挋

2 jaar geleden

Reactie op manon987654321

Ik ben nu 12.4 en zwanger van een eenling en begin nu langzaam een klein bu ...
Is dit je eerste kindje?

2 jaar geleden

Dit is natuurlijk ook erg snel. Ik ben 5 kg afgevallen maar normale broeken ...
En jij krijgt een tweeling, dan zal alles een stuk sneller gaan inderdaad! Dankjewel, ik ben gelukkig niet bezorgd, ik verheug me gewoon heel erg op m'n babybuikje!馃槏

2 jaar geleden

Reactie op WLJ

En jij krijgt een tweeling, dan zal alles een stuk sneller gaan inderdaad! ...
Jaaa dat snap ik zo. Dan wordt het toch allemaal wat tastbaarder he? 馃槉 We hebben de eerste 20 weken het maar te doen met echo's en hopelijk wwn groeiend buikje, want heel veel meer houvast hebben we niet鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Ashxtjex

Is dit je eerste kindje?
Jaa! Moet wel zeggen savonds is die meer te zien dan overdag!

2 jaar geleden

's Avonds is het idd nog erger. Maar het is wel leuk om eventueel nu al te kijken wat je wel/niet ziet en verderop馃グ

2 jaar geleden

Bijna 10 weken van de tweede, foto is 's avonds genomen maar vind het al behoorlijk voor dit termijn. Gaat echt veeeel sneller als bij de eerste joh

2 jaar geleden

10 weken

2 jaar geleden

Tweede zwangerschap, 10+3. Begin nu al echt een buikje te krijgen, bij de eerste had ik dit pas na 18 weken 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op cinlee89

Tweede zwangerschap, 10+3. Begin nu al echt een buikje te krijgen, bij de e ...
Jaaaaa mooi hoor! 馃槉

2 jaar geleden

Bijna 10 weken van de tweede, foto is 's avonds genomen maar vind het al be ...
Ik heb dit met 10+3 ook al in de avond en ben zwanger van mijn eerste. Moet zeggen dat ook nog regelmatig opgeblazen buikje heb in de avond.

2 jaar geleden

Op deze foto was ik 9+6, inmiddels 11 weken. Zwanger van tweede kindje. Ben ook een paar kg zwaarder dan tijdens mijn eerste zwangerschap dus ook sowieso al iets meer een buikje dan toen. Maar ik merk dat het groeien veeeeeel sneller gaat dan tijdens de eerste zwangerschap. Draag sinds deze week officieel zwangerschapsjeans met een wijde blouse zodat het niet zo opvalt op werk 馃馃

2 jaar geleden

11 weken 馃グ

2 jaar geleden

11+1 weken zwanger 馃グ

2 jaar geleden

Ik ben 14 weken en ik heb al een flinke buik vooral savonds. Vroeg me al zelf ook af of dit normaal is? Maar is volgens mij bij iedereen verschillend.

2 jaar geleden

10 weken!

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Hier is al eens een topic voor gemaakt denk ik: https://community.24baby.nl ...
Mag ik het dan niet ook eens vragen? Ik ben zelf benieuwd, heb geen zin om alles door te scrollen, ieder is vrij om hier of daar te reageren toch?馃馃構馃グ