11 Reacties

vorig jaar

Ik heb deze ook! Heb bij mamaloes toevallig in de uitverkoop beddengoed kunnen scoren. Dus ik zou daar even kijken 😊

vorig jaar

Reactie op lizzyliess

Ik heb deze ook! Heb bij mamaloes toevallig in de uitverkoop beddengoed kun ...
En die past ook goed? Heb je een linkje voor me? 🙃

vorig jaar

Reactie op Noukx90

En die past ook goed? Heb je een linkje voor me? 🙃
Ik heb ze nog niet kunnen passen ze zijn nog onderweg als ik ze binnen heb dan laat ik het je weten! 🥰

vorig jaar

Ik heb ook deze cosleeper maar dan de Tori variant. Ik heb nu gewoon rechthoekige lakens er om heen van mijn zus gehad. Het past in principe ook.. maar ik zoek inderdaad ook een ronde laken.

vorig jaar

Ik heb deze ook en de hoeslakens via dekbeddiscounter gekocht met het ovale matrasje van mamaloes😊

vorig jaar

bij babydump hebben ze volgens mij wiegmaten hoeslakens die rond erom heen gaan. verder heb ik wiegdeken en los lakentje gekocht maar begreep later dat je ipv dat ook prima grote hydrofiel kan gebruiken als laken ^^

vorig jaar

Heb zelf niet dit model Co sleeper, maar voor onze de meyco cosleeperhoeslakens besteld bij babydump. die zijn 10 cm breder dan de wieghoeslakens dacht ik.

vorig jaar

Hoe is het matras in deze co sleeper, dik genoeg?

vorig jaar

Uiteindelijk los matrasje gekocht bij van asten met bij behorende hoeslakens, werkt top! Matrasje wat er standaard in zit is heel rot met verschonen dus los matrasje echt een must

vorig jaar

Koop gewoon die voor een wieg prenetal eigen merk

vorig jaar

Wij hebben deze ook een gebruiken getoonde hoes lakens. Uit de kraamtijd hebben we het nog op gedikt met handdoeken en speciale doeken om het doorlekken op te vangen. Rot opmaken inderdaad maar onze man slaapt er heerlijk in.