12 Reacties
één maand geleden
Mijn dochtertje had er ook erg veel last van in overleg hebben wij hoestdrank gehaald bij de kruidvat voor baby's vanaf 6 maanden dat hielp erg goed gelukkig wel altijd even in overleg met eigen huisarts
één maand geleden
Hier precies hetzelfde, ze is bijna 8 maanden. Ook al weken aan de gang. De huisarts heeft een andere neusspray voorgeschreven met 0.025% xylometazoline. Hoop dat het snel over gaat :(
één maand geleden
Wij gebruiken dan neusspray, smeren in de nacht luuf en laatste x ook een hoestdrank gebruikt.
één maand geleden
Ik heb van geurwolkje de diffuser met de kinderolie ‘onder moeders paraplu ‘. Nu hoest mijn zoontje niet meer snachts
één maand geleden
Reactie op Annumariej
Wij gebruiken dan neusspray, smeren in de nacht luuf en laatste x ook een h ...
Is er een hoestdrank die al mag? Alles wat ik vond was vanaf 12 maanden. Heb je toevallig een linkje voor me? Wij zijn al bij Kruidvat geweest maar daar zeiden ze juist dat ze niets hadden voor die leeftijd 😅
één maand geleden
Reactie op Eveline1986
Is er een hoestdrank die al mag? Alles wat ik vond was vanaf 12 maanden. He ...
Thijmsiroop mogen ze vanaf 6 maanden
één maand geleden
Reactie op Bouchra1208
Thijmsiroop mogen ze vanaf 6 maanden
Dank je wel!!
één maand geleden
Reactie op Eveline1986
Is er een hoestdrank die al mag? Alles wat ik vond was vanaf 12 maanden. He ...
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/daro-thijmsiroop-60072120
Deze maar dan wel gewoon bij de kruidvat gehaald 😆
één maand geleden
Hier ook iedere nacht flinke hoestbuien , soms slaapt hij door soms niet. Maar is toch al een paar nachten zo.
één maand geleden
Reactie op Brenjole1985
Hier ook iedere nacht flinke hoestbuien , soms slaapt hij door soms niet. M ...
Weet niet wat te geven dus ik lees even mee
één maand geleden
Hier ook hoesten.
Uit ervaring bij mijn eerste 2 kindjes op deze leeftijd doe ik luuf onder de voetjes en sokken aan. En ook op het borst en rug tussen de schouderbladen.
En ik doe een paar druppen tocotholin op een spoegdoekje die ik bij het voeteneind hang. En meerdere malen op de dag neusdruppen/spray (zoutoplossing).
Dit werkt hier echt top!