8 Reacties
gisteren
Oh vreselijk die verplichting 🙈
Hier wekelijks naar m'n schoonouders om dochter te brengen voor een oppasdag. Mijn eigen familie is heel wisselend. Soms 2x per week, soms 1x per 2 weken. Aan die kant is 't altijd spontaan. Mijn schoonouders is wel minder vaak als extra, door de oppasdag.
Hoe vind je 't zelf dat ze wekelijks komen?
18 uur geleden
Hier een schoonmoeder die ver weg woont, dus paar keer per jaar maar. Voor haar sneu, voor mij niet heel erg haha. Ouders ongeveer 1x per 2 weken maar geen vaste dag
14 uur geleden
Wij hebben schoonfamilie ver weg wonen. De band is niet goed maar we proberen het wel te verbeteren. We zien elkaar 1x in de 5 weken. Mijn moeder zie ik 1x in de 3maanden? Het is voornamelijk eenrichtingsverkeer vanuit ons. Ik vind dit zelf er prettig moet er niet aan denken om hun wekelijk te zien om eerlijk te zijn. Met mijn tante heb ik een heel goede band en mijn kinderen ook, haar zie ik bijna wekelijks. Ik vind verplichtingen zelf enorm rot. Ik herken het om in je eigen bubbel te zitten. Ik vind het heerlijk!! Je kan vrijuit je gang gang.
12 uur geleden
Mijn ouders wonen erg dichtbij en hebben 2 vaste oppasdagen. Mijn schoonouders wonen in een ander werelddeel en die zien we 1-2 x per jaar. Ik vind 't ontzettend fijn om niet aan regelmatige bezoekjes vast te zitten
12 uur geleden
Mijn moeder komt wekelijks regelmatig aanwaaien. Vermaakt dan onze dreumes, zodat ik even een snelle boodschap of iets in het huishouden kan doen🫢.
Schoonmoeder komt ook aanwaaien, appt van tevoren altijd even, komt denk ik 3x per maand.
Schoonvader 1x per 2 maanden.
En m’n eigen vader 1x in de 3/4 maanden?
Schoonfamilie heeft trouwens regelmatig verjaardagen/spontane etentjes etc met de hele familie. Dus die zien we wel echt met regelmaat.
Onze ouders hebben trouwens geen vaste oppasdagen.
Ze zijn wel vrij flexibel voor spontane oppasdagjes/avondjes/nachtjes.