53 Reacties
één maand geleden
Voor je kindje is 2 dagen beter. Dan kennen ze het en hoeven ze niet elke week opnieuw te wennen. Voor je portemonnee is 1 beter🤪
Wij hebben nu 1 door ouderschapsverlof maar gaan straks ook naar 2. Weet dat t voor hen ook beter is. De jongste moet elke week opnieuw wennen namelijk…😅
één maand geleden
Mijn dochter gaat maandag en donderdag van 8 uur tot half 2 heen en vind het persoonlijk niet zielig, ze vind het leuk en het is goed voor haar ontwikkeling en spelen met de andere kinderen vind ik voor haar sociale ontwikkeling ook goed.
één maand geleden
Nu 2 maar willen eigenlijk 3 maar wachtlijst van een jaar. Vindbhet wel duur want mijn salaris gaat er naartoe en we krijgen minimale aan toeslag
één maand geleden
Reactie op babywisj2
Ja daar ben ik ook ‘bang’ voor dat het elke keer weer nieuw is.. ipv dat ze ...
Oh sorry ik had m’n reactie verwijderd kon hem niet meer wijzigen hahaha.
Ja t is echt lastig voor de kindjes om 1 dag te komen. Ik heb in de kinderopvang gewerkt en 1 dagskindjes zijn echt heel moeilijk, gewoon omdat ze het niet kennen en elke keer opnieuw moeten wennen. wat logisch is maar dat maakte het werken wel heel lastig ook voor de andere kinderen op de groep. Maar goed wat het belangrijkste is dat je altijd je eigen gevoel volgt.
één maand geleden
Bij ons gaan ze 2 dagen. Soms doen we 1 van de 2 kinderen een dagje extra zodat je 1 op 1 iets kunt doen.
Ik vind het juist iets goeds. Het is goed voor de sociale vaardigheden en andere ontwikkelen. Mijn oudste zoon vindt het ook echt heel leuk daar.
één maand geleden
Reactie op Annumariej
Bij ons gaan ze 2 dagen. Soms doen we 1 van de 2 kinderen een dagje extra ...
M'n jongste is nog te jong om daar iets van te vinden maar zie hem wel altijd vrolijk dus lijkt me een goed teken 😉
één maand geleden
Onze dame gaat sinds juli (13 februari geboren) 2 dagen naar de opvang op ma en woe!
In het begin dacht ik ook, zo zielig maar wij merken dat zij dit ontzettend leuk vind. Ook nu ze andere kindjes ziet als we ergens zijn, reageert ze daarop. Ze wordt er alleen maar socialer door, en zo leert ze ook met andere kindjes omgaan. Wij zijn achteraf blij dat we voor 2 dagen zijn gegaan i.p.v. 1 dag.
Ik denk dat het wennen aan een andere omgeving met 1 dag wellicht moeilijker is voor de kleine en met 2 dagen hadden we wat meer ruimte om zelf meer te werken. 3 dagen vonden we dan weer niet nodig.
één maand geleden
Onze dochter gaat 1x in de week op woensdag. De rest vangen we zelf op (onregelmatige diensten, ideaal👍🏼)
één maand geleden
Reactie op jolijn1608
Nu 2 maar willen eigenlijk 3 maar wachtlijst van een jaar. Vindbhet wel duu ...
Je kunt 't ook zien als een deel van je man z'n salaris 🤪 jullie zijn beide aan het werk voor de opvang. M'n vriend zei recent ook, ik werk voor de vaste lasten en jij voor de vakantie. Lekker geëmancipeerd 🤨
één maand geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Je kunt 't ook zien als een deel van je man z'n salaris 🤪 jullie zijn beid ...
Hahaha nou zo zie ik het niet hoor 🤣
één maand geleden
Reactie op jolijn1608
Hahaha nou zo zie ik het niet hoor 🤣
Gelukkig maar haha, wij maken er thuis ook wel een dolletje van dat ik voor de opvang werk. En bedankt 😅