53 Reacties
één maand geleden
Wij hebben vanaf maart 2025 1 dag per week. Het eerste jaar hebben we met extra ouderschapsverlof geen opvang nodig gehad (naast de oma’s)
één maand geleden
3 dagen en ze vindt het fantastisch. Leert en ontwikkelt zich sindsdien snel(ler)
één maand geleden
Mijn dochter gaat vanaf dat ze 3 maanden is 1 dag per week (ook 1 dag per week mijn moeder en 1x per 2 weken schoonmoeder). Ze vindt het fantastisch en de leidsters vinden haar een makkelijk en vrolijk kind. Eerste twee weken was even wennen met slapen maar sindsdien doet ze het heel erg goed! Ook na een vakantie geen signalen of zo dat ze het lastiger zou vinden. Is dus echt per kind verschillend en mijn inziens zeker niet zo stellig dat 1 dag te weinig zou zijn
één maand geleden
Voor ins is de perfecte balans twee dagen opvang en om en om naar de oma. Zo kan oma echt oma zijn. Zelf ben ik half opgevoed door opa en oma ( ivm de scheiding) dan worden opa en oma echt de opvoeders en dat wil ik niet. Twee dagen opvang is ook fijn! Dat vinden we niet te veel maar genoeg dat hij niet steeds opnieuw moet wennen.
Maaaaarrrr ik ben wel echt een dief van m’n eigen portemonnee. Ik werk nog drie dagen en de workload is nog hetzelfde als toen ik fulltime werkte alleen nu knal ik nog meer. Ik praat met vriendinnen erover dan hoor je dit wel vaker het geval is
één maand geleden
4 dagen van 08.30 tot 16.15. Gaat niet anders met werk & hij moet thuis ontbijten van de opvang. En op deze manier kan hij lekker rustig opstarten en is hij met het avondeten weer thuis😄
één maand geleden
Reactie op JayJay3324
4 dagen van 08.30 tot 16.15. Gaat niet anders met werk & hij moet thuis ...
En dan moet ik erbij zeggen dat hij heeeeel graag gaat. Hij slaapt daar super goed, eet goed en lacht de hele dag
één maand geleden
Mijn dochter heeft 1 oma dag en 2 dagen gastouder. Als ze 1 wordt gaat ze 3 dagen naar de gastouder. Dan moet ik helaas weer 4 dagen gaan werken, aangezien ouderschapsverlof dan op is.
één maand geleden
2 dagen KDV sinds deze maand. Ik keek er erg tegenop omdat baby voor hem meter slaapt thuis, maar blijkt alles mee te vallen, hij lijkt het er zelfs best naar zijn zin te hebben, nooit tranen met weg brengen. Ik ga wel vanaf januari bewust 2 dagen achter elkaar werken, nu nog verspreid over de week.
één maand geleden
Reactie op EstherHof
Oh sorry ik had m’n reactie verwijderd kon hem niet meer wijzigen hahaha.
...
Ja precies! Zit er aan te denken om naast die ene dag een extra dag om de week aan te vragen op de dagen dat er plek is. Dat ze langzaam aan kan wennen aan 2 dagen ook.. en ik ook 😄