53 Reacties
één maand geleden
Dank voor al jullie reacties! Het lijkt mij inderdaad ook goed om ‘snel’ van 1 naar 2 dagen te gaan. Even de december feest maand door en dan hopelijk kan ik ook met een goede gemoedsrust een tweede dag opvang erbij doen.
Ergens blijft het zo zoeken als mama / ouders vind ik naar een goede balans. Je wil zelf veel opvangen, maar soms gaat het ook gewoon even niet meer. Werken moeten we in 2024 nou eenmaal beide.. en ik zou ook niet 24/7 thuis willen zitten hoor daar niet van..
In ieder geval bedankt voor het delen en mee denken!! 🙏🏼 hopelijk zal ze hier ook goede ervaringen hebben op de opvang en het gezellig hebben met de andere kindjes 😃
één maand geleden
Onze dochter gaat ook 2 dagen achter elkaar, ze vind het er ook leuk! De andere dagen vangen ik en mijn vriend op met ouderschapsverlof, maar dat stopt na haar 1e verjaardag. Dan moeten we misschien wel 3 dagen doen, ik twijfel daarover. Wat is meer waard, en ook met de kosten/loon verhouding.
één maand geleden
2 dagen. Onze kindjes vinden het er ook erg leuk (dochter 8 maanden en zoon 2 jaar). Begreep van m’n schoonzusje die op een kdv werkt dat kindjes die 1 dag gaan steeds opnieuw moeten wennen. Dus denk dat 2 juist mooi is.
één maand geleden
Reactie op babywisj2
Dank voor al jullie reacties! Het lijkt mij inderdaad ook goed om ‘snel’ va ...
Ja ik snap je wel hoor. Vriend en ik werken beide 32 uur. Wij verdelen de zorg zo:
Ma papa
Di opvang
Wo oma bij ons thuis
Do opvang
Vr mama
Ik vind het fijn zo maar af en toe voel ik me ineens schuldig. Maar dan werk ik eens een dagje thuis en zie ik de kinderen iets meer (samen lunchen, even thee drinken). Dus dat is wel fijn.
één maand geleden
2 dagen (maandag en vrijdag). Andere dagen zijn ze met ons of 1 van ons. Allebei al vanaf 3 maanden. Zoon van nu 2 jaar heeft het erg naar zijn zin. Merk het wel de dag er na dat ze moe zijn. Daarom vind ik het wel fijn dat er rust dagen tussen zitten en dat ze geen 2 dagen achter elkaar hoeven.
één maand geleden
Momenteel 1 dag, maar vanaf januari gaan ze 2 dagen. Ze hebben het hartstikke naar hun zin bij de opvang en mijn oudste werd/wordt er ook echt uitgedaagd met activiteiten en heeft er vriendjes en vriendinnetjes (inmiddels is het BSO want hij gaat sinds dit schooljaar naar de basisschool).
De jongste doet het ook super, dus ik denk dat die 2 dagen ook goed gaat komen ☺️