22 Reacties

13 dagen geleden

Ik werk in de ouderenzorg 28 uur dat zijn meestal 4/5 werkdagen ik neem 8 uur ouderschapsverlof dus werk dan 20 uur 2/3 dagen.

13 dagen geleden

3 dagen🙂

13 dagen geleden

Werk in de ouderenzorg onregelmatig dag en avonddiensten en om het weekend. Contract van 24u maar ga 4 uur per week ouderschapsverlof nemen dus 20u werken. Ene week 3 dagen waar het weekend bij dit, andere week 2 dagen werken.

13 dagen geleden

Ik werk 4 dagen maar neem 2 dagen ouderschapsverlof op dus werk dan 2 dagen voorlopig.

13 dagen geleden

Ik werk zelf 4,5 dagen en neem straks 1 dag betaald ouderschapsverlof op. Zo werk ik het eerste jaar 3,5 dagen p/w

13 dagen geleden

Ik werk 4 dagen en ik ga 8 uur ouderschapsverlof opnemen. Dus dat worden straks 3 dagen.

13 dagen geleden

Ik werk 3 dagen en ga dat na mijn halfjaar verlof ook doen

13 dagen geleden

Hier ook horeca, ouderschapsverlof is daar over het algemeen iets anders dan in bv het bedrijfsleven of de zorg. Aangezien je meestal geen vaste eind tijd hebt.. Ik heb een 32 uurs contract dit werk ik in 4 dagen, ik wil graag naar 1 dag ouderschapsverlof opnemen (in mijn beleving is dat dan 8 uur). Dus zou ik 3 dagen 8 uur per dag werken is 24 uur. Mijn baas denkt daar anders over en vind dat ik dan 3 dagen van 9/10 uur per dag moet gaan werken afhankelijk van de drukte. Dus ik zou wel even goed bij je baas checken hoe hun het voor zich zien met ouderschapsverlof.

13 dagen geleden

Reactie op SuussAnn94

Hier ook horeca, ouderschapsverlof is daar over het algemeen iets anders da ...
Dank je, ga maar eerst bij mijn baas checken hoe zij denken en wat mogelijk is daar :)

13 dagen geleden

Ik heb een 36u contract en werk 5 dagen per week (40u). Hierdoor heb ik meer vrije uren om flexibel te besteden. Na m’n verlof ga ik voorlopig naar 3 dagen en dan daarna weer full time. Ik vind m’n werk te leuk en daarbij is het voor mijn baan geen doen om part time te werken.

13 dagen geleden

Ik werk 30 uur maar werk de eerste 10 weken dat ik weer werk maar 2 dagen

12 dagen geleden

Ik werk 3 dagen.

12 dagen geleden

Ik werk op contract 4 dagen maar ik neem 1 dag p.w ouderschapsverlof op. En als die dagen op zijn ga ik 3 dagen werken op contract

12 dagen geleden

Hier verlof tot onze dochter een half jaar is. Daarna eerste maand 2 dagen werken en daarna 3 dagen. Heb 4 dagen op contract officieel maar ga minder werken dmv ouderschapsverlof

12 dagen geleden

Ik werk op contract 32 uur als verpleegkundige in zkh. Ga vanaf juli 24 uur werken; neem per week 8 uur ouderschapsverlof op. Dus 3 daagjes werken. Daarna nog ff bekijken; miss terug naar 32 uur (maar denk het eigk niet), of per week 8 uur onbetaald verlof zodat ik 24 uur kan blijven werken.

12 dagen geleden

Ik werkte 4 dagen in de week. Ga als mijn verlof over is naar 3 dagen in de week

12 dagen geleden

Ik werk fulltime (=36u in de ggz) en doe dat 4 dagen van 9u. Na mijn verlof ga ik 1 dag betaald ouderschapsverlof opnemen waardoor ik dan ongeveer het eerste jaar 3 dagen pw van 9u pd werk. Als het betaalde ouderschapsverlof op is ga ik kijken of die 4e dag er weer bij werken uit kan qua kosten voor een 4e dag kinderopvang

12 dagen geleden

Ik werkte 34 uur in 3,5 dag (maak 9,5u per dag) en ga na mijn verlof op contract 3 dagen werken en in de praktijk 2,5e dag waarvan 0,5 dag OV totdat Dani 1 jaar oud is. Daarna zie ik wel weer of ik terug ga naar 34 uur.

12 dagen geleden

Ik werk 32u in ziekenhuis Ik ga pas 6 aug werken. Eerst 2 maanden 3 dagen, ook vanwege opvang die dan pas volledig beschikbaar is, maar ook om even te kijken wat ik wil qua hoeveel werken.. Ik verwacht daarna weer naar 32 uur te gaan.. zo niet, dan moeten beide kids ook een dag minder naar opvang :)

12 dagen geleden

Ik werk 20 u onregelmatig, dit ben ik gaan doen toen m’n eerste dochter is geboren