22 Reacties
2 jaar geleden
Alleen panty’s en bh’s en een zwangerschapsjurk gekocht,de rest doe ik met wat ik nog heb, oversized truien op een legging of flared broeken met een top en een blazer hebben ook nog gebreide jurken van vorige jaar die rekken aardig mee, ik heb nog een oversized winterjas van vorig jaar.
Denk alles bij elkaar 70 euro tot nu toe
2 jaar geleden
Ongeveer 100 euro.
Drie wollen jurkjes
Drie panty’s
2 leggings
En twee spijkerbroeken (uit de sale bij h&m vandaan)
De rest vul ik aan met oversized truien en t-shirts.
2 jaar geleden
Ik denk wel 500 euro ? 😂🙈 maar ik heb ook wel grote truien gekocht waarvan ik er vanuit ga die straks ook nog te passen. Ik hou overigens ook wel echt van kleren kopen 😅
2 jaar geleden
Ik denk nu ongeveer €200 maar dat is niet meer dan ik normaal voor de winter uit zou geven.
Ik heb vooral gebreide jurkjes van de H&M gekocht van de gewone collectie zodat ik ze na de zwangerschap ook nog aankan. Wel allemaal minstens knie lengte anders worden ze te kort als de buik groeit.
Zwangerschapsbh’s en panty’s had ik nog en mijn winterjas laat ik open met een sjaal erover.
2 jaar geleden
Denk 120€ ik heb 4 flared joggings broeken gehaald in een grote maat want de zwangerschap broeken zijn niet naar mijn stijl en nog 1 jurk verder droeg ik vaak over sized kleding dus waren t shirts en hoodies niet nodig
2 jaar geleden
1 winterjas, 2 truien, 1 hoodie, 8 shirtjes zonder mouw (draag ik dagelijks), 2 shirtjes lange mouwen, 1 legging, 3 broeken, 4 jurken, 6 panty's, 2 bh's. Alles nieuw, rond de €500,=. Ik wil nog zo'n 4 à 5 wintertruien kopen.
De jas, shirts en jurken kan ik na de bevalling nog dragen, dus dat zie ik niet perse als specifieke positiekleding.
De broeken, legging en panty's kan ik eventueel bij een volgende zwangerschap ook nog aan, aangezien die niet uitgesproken winterseizoen zijn.
Is het veel geld? Ja.
Zou ik dit normaal voor een nieuw seizoen uitgeven? Nee.
Is het me waard? Zeker!
2 jaar geleden
Ik ben denk ik echt simpel😅.. ik hield sowieso al best van oversized truien etc dus dat is nu toppie. Ik vind het sowieso zonde om dingen te kopen die ik maar zo kort ga dragen. Heb 1 spijkerbroek gekocht in de H&M sale. 1 jurk op vinted voor €4,-. Verder had ik ook al veel flared pants broekjes die nog gewoon passen want daar zit veel rek in dus ben van plan die lekker door te dragen. En heb nog wat jurkjes met stretch. Zal hooguit nog een zwangerschaps panty of iets aanschaffen. Heb verder wel veel zwangerschaps shirtjes en blousjes gekregen dus dat scheelt. Verder draag ik gwn lekker nog m’n oude kleding dus 😅
2 jaar geleden
Ik heb van een vriendin wat zwangerschapskleding geleend gekregen die ik straks kan dragen (maar het meeste is nu eigenlijk nog net wat te “groot” voor de grootte van mijn buik). Intussen ook zelf wat dingen gekocht, het merendeel via Vinted, voor een totaal van ongeveer €85:
- winterjas
- legging
- 2 broeken
- jurkje
- korte broek (ivm vakantie in december)
2 jaar geleden
Vooral broeken/leggings besteld op h&m en van c&a ook eentje. Ook een sport legging op Shein. Verder 4 basic tshirts zodat ik die onder blazers en vesten aankan.
Boven kleding kan ik opzich nog wel aan want heb wel wat oversized kleding.
Oh en 2 bhs en een corrigerend broekje ☺️
2 jaar geleden
70, heb heel veel broeken en wat shirts en een jurk gekregen van vriendinnen en had al mijn kleding van vorig jaar bewaard- 12 kilo afgevallen dus heel veel komt nu van pas ^^ moet alleen nog wel fijne panty kopen want daarvan zit niks lekker.
2 jaar geleden
Ah ja, je komt gauw aan zo’n bedrag denk ik.
Ik heb in m’n vorige zwangerschap amper speciale kleding gedragen, want dat was in de zomer vooral met jurken enzo. Dan kan de buik er prima onder. Nu heb ik wel een zwangerschapswinterjas gekocht in de sale voor 35 euro.
En paar legging/broeken voor samen 50 euro denk ik. En 2 BH’s voor 40 euro. Je komt er al gauw aan.
2 jaar geleden
Ik denk dat ik ook zo’n 250 euro tot nu toe heb uitgegeven. Wilde eigenlijk geen jas kopen voor de winter maar het moet toch wel echt vrees ik. Denk dat ik nog wel iets meer ga uitgeven 😅
2 jaar geleden
Ik denk dat ik ook zo’n 250 euro tot nu toe heb uitgegeven. Wilde eigenlijk ...
Oja moet ook nog nieuwe voedingsbh’s straks. Had de vorige keer hele fijne maar die waren ook wel 50 euro per stuk. Dus daar nog twee of drie van en dan ben je ook weer een heel eind verder qua geld 😅
2 jaar geleden
€60 ik heb twee zwangerschapsbroeken bij prenatal gehaald en draag verder gewoon mijn standaard kleding. Ik hield altijd al van wijde tshirts dus die pas ik allemaal nog
2 jaar geleden
Ik denk tot nu toe toch al 170 euro.
2 stoffen broeken die ik lekker over mijn buik heen kan doen
3 spijkerbroeken ( broeken van de Lidl en H&M)maar die zakken af dus misschien toch op zoek naar 1 of 2 nieuwe. Als iemand tips heeft voor zwangerschaps spijkerbroeken die ik niet elke keer hoef op te hijsen lees ik dat graag.
En goede voedingsbh die ik nu ook gewoon aan heb. Ik heb een grote maat en vind goede ondersteuning fijn. Bh was wel wat duurder maar zit wel heel fijn.
Truien en blouses heb nog steeds aan die ik voor mijn zwangerschap ook aan had.
2 jaar geleden
Ik ben dat ook zeker wel kwijt als je alles bij elkaar optelt …
Nu weer een goede voedingsbh gekocht die alleen alweer 30€ kost. Een jas op vinted voor 15€ (maar die is eigenlijk veel te groot) Broeken wel, nieuwe kleding, dus al met al best veel. Ik heb van mezelf ook niet echt kleding wat ik kon door dragen met dikke buik.