128 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 18 weken zwanger en ben 0 kilo aangekomen.. :( ik maak me er ook wel zorgen over maar ik ben ook de eerste weken afgevallen door de misselijkheid. Verloskundige zegt dat de baby goed groeit. Bij mij zie je ook nog niet echt een buikje. Ben altijd aan de stevige kant geweest. 1.61 m en 80 kilo al voor de zwangerschap!

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem010

Ik ben 18 weken zwanger en ben 0 kilo aangekomen.. :( ik maak me er ook wel ...
Ik ben letterlijk 1 kilo aangekomen en ben ook 18 weken, voor de zwangerschap woog ik 71 en ik ben 1,58

2 jaar geleden

Ik ben 17+2 en tot nu toe 4 kg aangekomen

2 jaar geleden

20w, 8 kilo aangekomen (ook helemaal ok volgens VK)

2 jaar geleden

16 wk en zo’n 6,5 kg erbij

2 jaar geleden

Ik ben nu 19+6 van een tweeling en 4 kilo aangekomen, al wel een behoorlijke buik nu haha

2 jaar geleden

Nu 17wk van een tweeling en +8kg

2 jaar geleden

20 weken en 2 kg aangekomen

2 jaar geleden

19+3 ongeveer 7 kilo

2 jaar geleden

21 weken en nog niks aangekomen. Baby groeit goed. Heb ook nog geen buikje komt vanzelf wel 😊

2 jaar geleden

20+1 en ben 3kg aangekomen tot nu toe

2 jaar geleden

18 weken en -2 kg. Wel een echte babybuik.
Toevallig vandaag gewogen 9 kilo 😔 snap er niks van.. ik eet gewoon gezond en ik eet wat ik normaal ook altijd at, geen gesnoep of wat dan ook

Reactie op Scnsb30

Ik ben letterlijk 1 kilo aangekomen en ben ook 18 weken, voor de zwangersch ...
Ik ben ook 1.58 🤣 mini mensjes

2 jaar geleden

17+4 en +8,5kg. Waarvan 5 afgelopen 3 weken (oeps, vakantie 😅) Komende weken weer even normaal eten dus hoop er even wat van de vakantie kgs kwijt te raken of een aantal weken op gewicht te blijven 😇

2 jaar geleden

20+1 en 1,3 kg aangekomen

2 jaar geleden

Ik ben nu 19 weken zwanger en ben ook maximaal een halve kilo aangekomen, ik heb ook bijna geen buikje. De eerste 15 weken ben ik alleen maar afgevallen (zeker 2 kilo). Ik was niet misselijk, maar dit kwam denk ik door een gezonder dieet. Nu zit ik weer iets boven mn oude gewicht. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval!

2 jaar geleden

Ik heb ik bijna geen buik. Ben 19+1 en ben 1 kilo aangekomen.

2 jaar geleden

19+6 en ruim 6 kg aangekomen

2 jaar geleden

20+4 en 7 kg aangekomen