11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op yelxx
Heb je een draagzak? Ik zou (sorry) honden op tweede plek zetten in de ocht ...
Ja ik heb een draagzak, maar zodra ik hem oppak is hij wakker waardoor ik zijn slaap verstoor en het de rest van de dag drama is.
Maar inderdaad de honden moeten dan maar even geduld hebben. Totdat hun broertje wakker is haha. En dan een rondje lopen.
Dankjewel 馃槉
2 jaar geleden
Ja ik heb een draagzak, maar zodra ik hem oppak is hij wakker waardoor ik z ...
Wat shit dat hij dan niet daarna weer herpakt en lekker doorslaapt. Ik zou iig je zoontje lekker laten slapen, hondje doet hier ook wel is even uit nood een plasje in de tuin of even snel voor in t grasveld en dan later pas echt wandelen, is sinds geboorte van eerste kindje zo (2.5 jr terug) en is ze echt niet minder om geworden :) komt goed hondjes passen zich ook wel aan hoor!
2 jaar geleden
Als de kleine hier slaapt, neem ik de babyfoon mee en neem ik de honden heel even mee plassen langs de weg tot de babyfoon geen bereik meer heeft en dan draai ik om of als ik hoor dat ze nog geen geluid maakt loop ik iets verder, en dan wacht ik tot ze wakker is en loop ik daarna een ronde met de kinderwagen, de hondjes kunnen hier prima even wachten maar dan hebben ze vast even hun behoefte kunnen doen tot de kleine wakker is
2 jaar geleden
Wij hebben nu helaas geen hond meer maar met de oudste deed ik inderdaad even snel voor de deur een plasje doen met de babyfoon mee en daarna een groter rondje wandelen.馃グ
2 jaar geleden
Reactie op kusRens
Ik snap dat je man moe is, maar even de honden kort hun behoefte te laten d ...
Hij maakt echt mega lange dagen vanaf half 7 tot half 11 savonds is hij non stop bezig. Hij is kost winnaar, dus de dingen die ik hem uit handen kan nemen. Doe ik graag. Want als hij uitvalt hebben we een groot probleem.
Maar ik zie goede tips om toch even snel een kort rondje met de honden te lopen. Dat ze in ieder geval even hun behoeftes hebben kunnen doen. Ga dat gewoon proberen.
We willen namelijk liever niet dat ze hun behoeftes in de tuin doen.
Iedereen bedankt voor de reacties 馃槉