5 Reacties

13 dagen geleden

Lukt het om samen onder de douche te gaan? Lekker stromend water over jullie heen laten stromen… Of samen op bed tegen jou aan liggen mits jouw baby jou geen pijn kan doen.

13 dagen geleden

Ik heb zelf ook een keizersnee gehad en nemen ons zoontje elke dag mee onder de douche. Ene dag me man me zoontje van 3 weken en andere dag neem ik hem mee. Zo hebben we beide huid op huid contact met hem. Hebben we ook altijd bij me zoontje van bijna 2 gedaan en die gaat nu nog steeds elke dag mee onder de douche. Ik zou me er niet te druk om maken als dit nog niet lukt. Je kunt ook op andere manieren een band met hem opbouwen.

13 dagen geleden

Elke dag douchen lijkt mij niet goed, dan droogt de huid te veel uit. Onze baby gaat eens in de 5 dagen ongeveer. Hier niet veel huid op huid maar elke dag een paar uur slapen op papa en mama mag, we doen rustig aan, niet te veel bezoek en activiteiten zodat we ook echt lekker kunnen bankhangen met de kleine

13 dagen geleden

Misschien op je zij in bed liggen met de kleine bij je borst

12 dagen geleden

Als jullie huid op huid op je borst doen, ligt het kindje dan met de buik op je? En hoe ligt het hoofdje dan? Bij mij wordt het dan een soort oncomfortabele tummy time oefening.