4 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk dat je wel de goede dingen doet maar dat het wat tijd kost 😊

2 maanden geleden

Hier hetzelfde.. opeens huilt ze ook weer bij het weggaan op de kinderopvang, zo sneu, maar alles is een fase

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad toen mijn dochter jonger was en als ik haar dan ophaalde bij de opvang. Alsof het een soort ontlading/ontprikkeling is als ze je weer ziet?

2 maanden geleden

Haha heeeel herkenbaar!!!mijn meissie is bijna 7maanden. Alleen als ze bij opa is kan ik er wel gewoon bij zitten. Maar alles op dit moment is mamma mama.... Ze weigert ook ineenkeer de fles van papa en alleen mama mag het doen. Hoop dat het maar een niet al te lange fase is! Het is heel aandoenlijk maar ook heel zwaar soms. Begrijp je en ik heb ook geen tips. Alleen dat ik zelf als ik thuis ben even maar toe loop aandacht geven...boekje geven ect. Dan weer weg lopen l. Vaak gaat het dan voor een kwartier goed als ze in haar spel is.. het is soort van blijven communiceren ook op afstand. Ik vertel vaak dan ook van mama gaat even naar boven, ben zo terug. Net zoals jij doet. Denk dat dit het beste is. Ik denk altijd weer van ze vliegen van fase naar fase en in het 1e levensjaar leren ze zoveel!! En een moeder kan die geborgenheid geven wat ze denk ik dan zoeken.