13 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb de wildride en ben er heel tevreden over!

2 maanden geleden

Reactie op prettydutchie

Ik heb de wildride en ben er heel tevreden over!
Kijk, daar zat ik net naar te kijken toevallig! Ik kan zo weinig recensies vinden... Krijg je geen last van je schouder?

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Kijk, daar zat ik net naar te kijken toevallig! Ik kan zo weinig recensies ...
Na een tijdje voel je het wel! Maar ik gok dat dat met alle heupdragers zo is? Ik vind het niet storend en gebruik het ook niet voor lange wandelingen. Mijn dochter is 8 maanden, 9 kilo en 72cm.

2 maanden geleden

Reactie op prettydutchie

Na een tijdje voel je het wel! Maar ik gok dat dat met alle heupdragers zo ...
Dat denk ik inderdaad ook wel. Klinkt in ieder geval alsof je er blij mee bent 馃榿馃憣

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Dat denk ik inderdaad ook wel. Klinkt in ieder geval alsof je er blij mee b ...
Ja dat ben ik zeker!

2 maanden geleden

Ben benieuwd of jullie ook een draagzak hebben, en waar je de heupdrager voor gebruikt ipv draagzak?

2 maanden geleden

Reactie op renske1984

Ben benieuwd of jullie ook een draagzak hebben, en waar je de heupdrager vo ...
Ik heb inderdaad ook een draagzak. Mijn zoontje is mega alert. Hij vindt de draagzak wel prima, maar kijkt graag om zich heen (ziet graag alles!). In de draagzak wordt hij daar wat in beperkt. Ik til hem dus ook vaak gewoon i.p.v. draagzak, dan zit hij wat "losser". Vandaar dat ik de heupdrager wil proberen. In de kinderwagen gaat het ook prima, maar soms wil hij echt gedragen worden, maar dan dus niet in de draagzak maar gewoon "los", dus vandaar de heupdrager.

2 maanden geleden

Heb hier een ringsling, ik vind hem megafijn en draag er veel mee. Bij de andere kinderen ook gedaan.

2 maanden geleden

Wij hebben een Wildride maar zou ik nog niet aanraden met deze leeftijd. Ze schuiven er makkelijk onderuit en het is echt bedoeld voor kleine stukjes als ze moe zijn met lopen. En indd; schouderpijn als je te lang draagt. Ik zou voor een ringsling gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Ik heb inderdaad ook een draagzak. Mijn zoontje is mega alert. Hij vindt de ...
Ah top. Hier ook zo'n alert mannetje, klinkt heel fijn ga het ook eens proberen

2 maanden geleden

Reactie op renske1984

Ah top. Hier ook zo'n alert mannetje, klinkt heel fijn ga het ook eens prob ...
Ik heb hem dus nog niet hoor, maar ben dus op zoek vanwege die reden. Ben benieuwd.... 馃榿

2 maanden geleden

Ik heb voor een liefhebber evt nog een wildride te koop.. Mijn oudste vind t echt helemaal niets, dus hebben uiteindelijk een rug:schouders drager gekocht. Dan kan ie boven ons uitkijken

2 maanden geleden

Reactie op suusii2112

Ik heb voor een liefhebber evt nog een wildride te koop.. Mijn oudste vind ...
Jammer, heb er net een binnen!! Lijkt tot nu toe wel wat te zijn voor ons. Mijn zoontje is nu 8 maanden, denk dat t wel beter zit als hij iets groter is. Hopelijk kan jij 'm nog mooi aan iemand verkopen!!