31 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben vandaag toevallig de Hemnes opgezet! Wel de grote variant.
Heb nog geen aankleedkussen, maar denk dat hij schuin erop moet ☺️
2 jaar geleden
Ik weet niet of je zelf heel lang bent, maar ik ben 1.75, onze commode is 90cm hoog en dat is echt hoog genoeg 😅 zie dat deze kast hoger is dus weet niet of dat je in de weg zou zitten. Maar snap wel dat je het een heel leuk alternatief vindt! Qua diepte kan het prima, onze commode is zelfs 48 diep. Gewoon een verschoonkussen zoeken die daarbij past 😊
2 jaar geleden
Hier al drie jaar de hemnes als commode (de grote). Heb geen verbreder oid en ik vind het heerlijk! Ons aankleedkussen past er perfect op en we hebben tegen het glijden er een antislipmatje onder gelegd (vooral handig als ze wat groter worden en het aankleden meer Russisch beenworstelen wordt 😂)
2 jaar geleden
Ik heb deze niet maar ik heb wel een hele grote commode (geen idee welke) en ik ben er zo blij mee. Zou als het past dus altijd voor een maatje groter kiezen want het is zo fijn om veel ruimte in de commode te hebben (vind ik)
2 jaar geleden
Reactie op K@yleigh
Wij hebben zelf ook de hemnes, werkt perfect 😊. Bij de Action kan je event ...

Hey wat leuk! Wij hebben deze ook en in dezelfde kleur geverfd toevallig!
Ik ben helemaal fan van die kast, ik vind m veel praktischer dan commodes uit baby winkels en hij kan mee tot ze op kamers oid gaan. Onze hemnes kast (en dus huidige commode) heb ik van mn broer gekregen toen hij zn kamer verruilde voor een appartementje. ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben ook de ikea hemnes kast met 3 lades. Heb alles al in de kast gestopt en past prima. Ook de kleertjes.
2 jaar geleden
Wij hebben de nordli en zijn daar erg blij mee. Nu voor baby 2 ook eentje aangeschaft