31 Reacties

vorig jaar

Wij hebben vandaag toevallig de Hemnes opgezet! Wel de grote variant. Heb nog geen aankleedkussen, maar denk dat hij schuin erop moet ☺️

vorig jaar

Ik weet niet of je zelf heel lang bent, maar ik ben 1.75, onze commode is 90cm hoog en dat is echt hoog genoeg 😅 zie dat deze kast hoger is dus weet niet of dat je in de weg zou zitten. Maar snap wel dat je het een heel leuk alternatief vindt! Qua diepte kan het prima, onze commode is zelfs 48 diep. Gewoon een verschoonkussen zoeken die daarbij past 😊

vorig jaar

Wij hebben zelf ook de hemnes, werkt perfect 😊. Bij de Action kan je eventueel een antislip matje halen voor onder de verschoonkussen.

vorig jaar

Wij zijn er heeeel blij mee!👏🏼💕

vorig jaar

Reactie op K@yleigh

Wij hebben zelf ook de hemnes, werkt perfect 😊. Bij de Action kan je event ...
Wat een leuke kleur! Zelf geverfd?

vorig jaar

Hebben we bij onze zoon ook gedaan. We gaan die nu ook terug aanschaffen voor onze dochter.

vorig jaar

Reactie op Selina14

Wat een leuke kleur! Zelf geverfd?
Bedankt! Ja klopt 🥰 en nieuwe knoppen voor gehaald haha. Zou alleen niet meer durven zeggen welke kleur het ook alweer was 🙈.

vorig jaar

Hier ook voor de Hemnes gekozen. En er leuke knopjes bij uitgezocht 🥰

vorig jaar

Er bestaan voor ikea kastjes ook speciale commodeverbreders.

vorig jaar

Hier al drie jaar de hemnes als commode (de grote). Heb geen verbreder oid en ik vind het heerlijk! Ons aankleedkussen past er perfect op en we hebben tegen het glijden er een antislipmatje onder gelegd (vooral handig als ze wat groter worden en het aankleden meer Russisch beenworstelen wordt 😂)

vorig jaar

Ik heb de kleine hemnes als commode en die bevalt super, echt top in gebruik! Heel fijn I.c.m. De skubb bakken in de lades!

vorig jaar

Ik heb deze niet maar ik heb wel een hele grote commode (geen idee welke) en ik ben er zo blij mee. Zou als het past dus altijd voor een maatje groter kiezen want het is zo fijn om veel ruimte in de commode te hebben (vind ik)

vorig jaar

Wij hebben deze versie ook (de kleine). Echt heel blij mee, kussen past prima en idd ook de bakjes. Ruimte genoeg. Daarnaast nog wel een kast voor kleding. Heb er leren gripjes (lusjes) op zitten. Zou nu eerder gaan voor knoppen, de lusjes blijven niet altijd super strak zitten.

vorig jaar

Reactie op K@yleigh

Wij hebben zelf ook de hemnes, werkt perfect 😊. Bij de Action kan je event ...
Hey wat leuk! Wij hebben deze ook en in dezelfde kleur geverfd toevallig! Ik ben helemaal fan van die kast, ik vind m veel praktischer dan commodes uit baby winkels en hij kan mee tot ze op kamers oid gaan. Onze hemnes kast (en dus huidige commode) heb ik van mn broer gekregen toen hij zn kamer verruilde voor een appartementje. ☺️

vorig jaar

Hier ook heel blij mee

vorig jaar

Ik wil ook voor de hemnes commode gaan en ik heb de Leander matty waskussen die is ook 50 cm breed. Hopelijk gaat het staan en anders haal ik een blad verbreder ☺️

vorig jaar

Wij hebben ook de ikea hemnes kast met 3 lades. Heb alles al in de kast gestopt en past prima. Ook de kleertjes.

vorig jaar

Wij hebben zowel de grote als de kleine versie (groot huis). Er zijn hele topics over deze kast als commode. Bij de grote op de babykamer hoef je waarschijnlijk niet eens meer een kledingkast te hebben (de eerste jaren).
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Wij hebben de nordli en zijn daar erg blij mee. Nu voor baby 2 ook eentje aangeschaft

vorig jaar

Ik ben nog bezig met het kamertje, maar heb de grote Hemnes aangeschaft als commode!