13 Reacties

13 dagen geleden

Bij ons was het precies hetzelfde! Hij wilde absoluut niet ingebakerd worden maar sloeg zichzelf wakker met z’n handjes wij hebben deze slaapzak gekocht en deze werkt top! De slaapzak is van love to dream. ☺️

13 dagen geleden

Mijn zoontje wilt ook niet ingebakerd worden als hij wakker is, dus baker hem in voor het slapen en leg hem dan meteen aan zodat hij aan de borst in slaap valt terwijl hij zijn rust heeft. Dan leg ik hem weg en slaapt hij goed door omdat hij niet schrikt van zijn eigen handjes

13 dagen geleden

Reactie op souhailae

Mijn zoontje wilt ook niet ingebakerd worden als hij wakker is, dus baker h ...
Goed idee, wordt hij dan niet wakker als je hem rechtop houdt om een boertje te laten?

13 dagen geleden

Ik heb inbakerslaapzakken, meteen na geboorte geprobeerd. Onze dochter vond dit niks en krijste het uit. Heb haar daarna in een Fedde en Kees slaapzak gedaan met van die ritsjes aan de mauwen. Deze vond ze wel prima

13 dagen geleden

Wij doen het alleen in de avond/nacht met de puckababy piep. Kan ze toch nog haar armen gebruiken, maar niet in haar gezicht komen. Na de fles erin, rits dicht en dan in bed met dekentje instoppen

13 dagen geleden

Reactie op Marie1324

Wij doen het alleen in de avond/nacht met de puckababy piep. Kan ze toch no ...
Wij doen dat ook, alleen doen we de puckababy piep voor de avondfles van 23u al aan, omdat hij dan vaak in slaap valt en we hem dan meteen in bedje kunnen leggen

13 dagen geleden

Hier in principe elk slaapje, tenzij ze direct na voeding (op voedingskussen) in slaap valt. Dan laten we haar lekker slapen.

13 dagen geleden

Reactie op Simone_1985

Wij doen dat ook, alleen doen we de puckababy piep voor de avondfles van 23 ...
Dat kan natuurlijk ook ! Die van ons heeft er niet zo moeite mee om nog wakker ingebakerd te worden. Ook als we haar verplaatsen slaapt ze daarna lekker door.

13 dagen geleden

Ook hier doen we inbakeren, zoontje vond het in het begin helemaal niks aan dus toen niet gedaan. Na 3 weken hadden we genoeg van al het gewakker door schrikken, dus toen elke avond gedaan. Hij raakte er uiteindelijk gewend aan en slaapt nu iets beter dan voorheen. We doen inbakeren met een heeele lange hydrofiele doek.

12 dagen geleden

Die van prenatal gebruik ik kost 20€ en heeft klittenband. Vanaf dag 1 gebruiken we die vanaf 22h tijdens het verschonen doen we m al vast en tijdens de BV zit hij al vast. Hij weet niet beter en slaapt snachts rustig en heel goed

12 dagen geleden

Wij bakeren ook in! Eerder altijd in hydrofiele doek, nu sinds 2 nachten in meyco slaapzak.. wel vooral in de avond/nacht. Dus rond 19u krijgt hij de borst, dan omhoog houden en nog even knuffelen.. en dan rond 20.30 inbakeren en naar bed. Hij is dan gewoon wakker bij het inbakeren maar heeft daar niet zo’n last van. En dan wakker in bed leggen.. Daar overheen nog lakentje en dekentje want is heel dun slaapzakje.

12 dagen geleden

Ps. Heb deze inbakerslaapzak van meyco op vinted gekocht. Waren nog nieuw, maat 50/56 en maat 62, 2 slaapzakken samen voor €5,-

12 dagen geleden

Wij hebben vanaf het begin ingebakerd met een meyco doek maar soms wurmde hij alsnog zijn armpje naar boven. We hebben ook een slaapzakje van Fedde en Kees waarbij je de armpjes kan vast ritsen, dan heeft hij alsnog veel bewegingsruimte maar kan hij niet zijn speen uit zijn mond slaan. Vind deze slaapzak wel fijn want die hoeft niet volledig uit tijdens het verschonen in de nacht en dat moet wel met die van meyco. Die van Fedde&Kees rits je gewoon open van onderen waardoor je erbij kan. Nu hebben we hem niet ingebakerd en eigenlijk merken we geen verschil in zijn slaap dus houden we het lekker zo!