9 Reacties

2 maanden geleden

Mijn vriend wil kunstvoeding proberen omdat hij denkt dat het misschien daaraan ligt. Ze wil de moedermelk niet uit het bakje met de lepel zonder de pap vezels erin. Dat vindt hij gek en denkt daarom dat kunstvoeding de oplossing misschien is.

2 maanden geleden

Mijn dochter weigert ook sinds kort de fles! Bij de opvang door de pap, van een lepeltje of uit een tuitbeker (alleen koud😂). Heerlijk eigenwijze meid. Ik merk dat ze het ‘s avonds toch wel weer inhaalt als ze verder gewoon wat eet kan ze best even zonder melk hoor! (Ik las ergens op internet dat er ook baby’s zijn die nu al doorslapen en dus 12 uur zonder moedermelk doen!)

2 maanden geleden

Hier weigert ze soms ook ineens een fles, sinds een week of 2 ofzo. Maar meestal gaat het tot nu toe nog wel goed gelukkig. Ik denk door een sprongetje mischien, want ze heeft altijd de fles gewoon geaccepteerd (geef ook volledig borstvoeding, meeste live, opvang gekolfd). Speelt ook klagend soms en is dan ineens compleet boos uit het niets. Wellicht dus een fase/sprong dingetje?

2 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Hier weigert ze soms ook ineens een fles, sinds een week of 2 ofzo. Maar me ...
Ah ja dat zou ook kunnen idd. Het is wel echt begonnen in de week dat ze ziek was, dus dacht dat het daardoor kwam. Maar zou toch graag een oplossing vinden, want dat ze verstopt zit is ook niet fijn voor d’r 😅

2 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde probleem, dus heb helaas niet de oplossing. Maar ivm het verstopt zitten, kun je in ieder geval proberen om op andere manieren zoveel mogelijk vocht aan te bieden. Dus slokjes water geven, fruit laten eten, laten knagen op een stuk komkommer etc. Succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Mama Loes

Wij hebben hetzelfde probleem, dus heb helaas niet de oplossing. Maar ivm h ...
Ah vervelend! Ik heb nu de fles Lansinoh gekocht, hoorde daar goeie dingen over. Wie weet helpt het 😅 Dankjewel voor de tips! Ga ik doen :-)

2 maanden geleden

Bij ons werkte inderdaad de Lansinoh fles. Sindsdien drinkt hij weer gewoon melk

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Ah vervelend! Ik heb nu de fles Lansinoh gekocht, hoorde daar goeie dingen ...
En? Werkt die fles?

2 maanden geleden

Reactie op Mama Loes

En? Werkt die fles?
Ja! Net bij de opvang en voor het eerst geprobeerd, ze pakt de fles! 🥳