11 Reacties

vorige maand

Helaas herkenbaar hier! Sinds 1,5 week ineens veel wakker in de nacht en dan ook voor meerdere uren. Wij denken nu aan combinatie van verlatingsangst met doorkomende kiezen. Hopelijk is het een fase en gaat het snel weer voorbij. Helaas nog geen gouden tip

vorige maand

Is ze verkouden geweest? Misschien oorontsteking? Had mijn kleine ook last van als ze moest liggen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige maand

Reactie op nique1994

Helaas herkenbaar hier! Sinds 1,5 week ineens veel wakker in de nacht en da ...
Komen de kiezen nu door? !! Oh no dacht veel later. Dan kan mijn kind hier nu ook wel last van hebben

vorige maand

Reactie op Wittevlinder

Komen de kiezen nu door? !! Oh no dacht veel later. Dan kan mijn kind hier ...
Wanneer welke tandjes of kiezen doorkomen is bij ieder kind anders. Mijn dochter begon al met 6 maanden met haar eerste tandjes mijn 2 nichtjes pas met 1,5 jaar. Dus is echt heel verschillend

vorige maand

Herkenbaar !! Hier precies t zelfde ! Al een week drama nachten

vorige maand

Same, slaapt moeilijker of korter overdag en snachts 01.00u wakker overstuur, staan in bed en krijsen. Maandag op de hele dag maar een half uurtje geslapen verder vrolijk maar niet in slaap te krijgen. Ik wijd het maar aan de 11mnd sprong en hoop dat deze snel voorbij is. 🙏🏻

vorige maand

Bij ons gaat het sinds enkele dagen weer ineens een stuk beter. Minder dat stuk verlatingsangst, hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter!

vorige maand

Wat herkenbaar! Bij ons ook ineens nu een week sinds ziek zijn. Van de eerste 8 tandjes had hij geen last, maar misschien nu wel van zijn kiezen? Het is bij ons alleen in de nacht, de dutjes gaan nog wel goed. Echt niks is dan goed, bij ons in bed of de borst helpt ook niet. Hopen dat het snel overgaat…😞

vorige maand

Herkenbaar! Behalve dan dat hij altijd al een slechte slaper was.... net een week verschrikkelijke nachten gehad met wakkere periodes tussendoor. Vannacht eindelijk weer een soort normaal... elke 2 uur voeding en om 5.00 uur wakker... op het slaapgebrek van afgelopen week voelt dit niet echt als bijkomen helaas

4 weken geleden

Het is echt heel intens hè. Fijn dat er veel herkenning is. Wij lijken er weer doorheen te zijn. Ze is wel vaak wakker maar dan is een speentje brengen voldoende. Zelf ben je dan wel veel wakker dus ik ben nog steeds ka-pot
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en bizarre bevallingsverhalen

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby. Welke mijlpalen kan je verwachten? Verder klapperen onze oren van de meest bizarre bevallingsverhalen van onze communityleden. En we buigen ons over de vraag of vrouwen geschikter zijn in opvoeden dan mannen. Want daarover zijn nogal wat hardnekkige denkbeelden.

4 weken geleden

Reactie op lieverdanlief

Het is echt heel intens hè. Fijn dat er veel herkenning is. Wij lijken er w ...
Wat fijn dat het bij jullie beter gaat! Bij ons lijkt het nu ook wat beter te gaan, misschien toch een fase inderdaad. Hij moest hoesten, heeft gespuugd en zat steeds met zijn vingers in zijn mond en rode wangetjes dus wie weet combi van tandjes en griep