11 Reacties

4 dagen geleden

Zijn de laatste kiezen al door? Mogelijk dat dat de oorzaak is?

4 dagen geleden

Hier precies hetzelfde 😩

4 dagen geleden

Reactie op Annumariej

Zijn de laatste kiezen al door? Mogelijk dat dat de oorzaak is?
Nog niet! Ik zat daar ook aan te denken idd. Kan dat lang duren? 🥹

4 dagen geleden

Hier ook! Avond eten is al een paar dagen niet meer gedaan. Ook overdag wordt er een stuk minder gegeten. Koekje gaat nog wel goed 😅.

3 dagen geleden

Herkenbaar! Ik heb als tip gekregen om ze te laten "scharrelen" zet maar een bord neer met acceptabele snacks en etenswaren, denk aan komkommer, kaas, crackers, iets van vlees of stukjes brood enzovoort. Vaak eten ze dan beter omdat er geen druk op zit (en het zou natuurlijk gedrag stimuleren maar daar gok ik niet op) denk maar aan een verjaardag met hapjes, dat gaat ook altijd snel naar binnen 😅🤣

3 dagen geleden

Oh en wij boden kippensoep aan, soep in de beker en de groenten/kip op een bord ernaast. Dat werkte ook goed op een of andere manier 😬

3 dagen geleden

Reactie op HerecomesNien

Herkenbaar! Ik heb als tip gekregen om ze te laten "scharrelen" zet maar ee ...
Goed idee! Dank je

3 dagen geleden

Gister had m’n zoontje niet ontbeten, niet geluncht, en wilde ook geen avond eten. Dat uiteindelijk dmv filmpje kijken en afleiden er in gekregen, maar man man… wat een gedoe de laatste tijd met dat eten. Hij oogt niet ziek, ziet er vrolijk uit en lust gelukkig wel graag fruit.

3 dagen geleden

Reactie op Roos7290

Gister had m’n zoontje niet ontbeten, niet geluncht, en wilde ook geen avon ...
Ja hier dus ook! Met afleiding gaat het wel, maar het liefst eet hij niet 😂 Bij de opvang wel gewoon gegeten gister, maar 's avonds hier niks (alleen toetje, maar ook maar een kwart en de rest liet hij staan).. druiven gaan opzich nog wel, maar verder echt amper. 😅

3 dagen geleden

Reactie op HerecomesNien

Herkenbaar! Ik heb als tip gekregen om ze te laten "scharrelen" zet maar ee ...
Aah kan ik proberen ja! Hij wilde gister niet eens patat eten aan de salontafel, dus ik ben er bang voor 😂

2 dagen geleden

Zijn jullie kindjes ook opeens een stuk moe-er? Heb het idee dat onze meid een stuk meer slaap nodig heeft dan doorgaans.