5 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik heb dit twee weken terug ook gehad. Ik kreeg een infuus in het ziekenhuis en mocht daarmee naar huis Incl zofran tabletten. De thuiszorg kwam twee keer per dag zakken wisselen en deze zaten in een rugzak zodat je wel dingen kon doen. Na een dag kon ik weer eten en drinken. Na 3 dagen mocht hij eruit en is het met de zofran onder controle.

2 jaar geleden

Hopelijk helpt het bij jou ook zo goed

2 jaar geleden

Ah wat naar! Ik had ook een hg-zwangerschap toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik ken het om niets binnen te houden en niets te willen eten/drinken. Een kleine week in het ziekenhuis gelegen met een infuus. Voelde me met de dag wat beter. Volgens mij voor 4 dagen aan het infuus gelegen. Toen ik weer thuiskwam voelde ik me veel beter, nog wel wat misselijk maar het ergste was voorbij. Dus heel veel sterkte, lieve mama! Ik hoop dat het net zo goed helpt als bij mij!

2 jaar geleden

Sterkte!! Ken je de website en de besloten Facebookgroep praatgroep al van ZEHG? Daar zijn veel vrouwen die vergelijkbare ervaringen hebben en het helpt om je hart te luchten!

2 jaar geleden

Jeetje ik heb geen last van misselijkheid gekend, so far, maar man wat heb ik met jullie te doen. Ik hoop dat jullie snel opknappen en kunnen genieten van de zwangerschap. 🙏🏻❤