5 Reacties

vorig jaar

Mijn zus heeft er ook 1 in de tuin staan Toen mijn dochter nog klein was gingen wjj daar regelmatig in met haar Temperaruur tussen 30 en 35 graden

vorig jaar

Wij hebben ook een jacuzzi, wij gaan er regelmatig in. Onze jongens vinden het heerlijk. Voor mij is het ook fijn want het is veel handiger dan alleen met ze naar het zwembad gaan. Wij doen altijd de thermometer die bij ons babybadje zit om te kijken of het de goede temperatuur is. Ik zeg doen!

vorig jaar

Wij hebben zo'n opblaas jacuzzi en gaan hier heel regelmatig in, onze zoon heeft dan zo'n drijfmaatje. Hij vindt dit heerlijk. Kwartiertje is nu wel het maximale (14 weken). Hierna even afspoelen onder de douche en hij slaapt zo de nacht door. Onze eigen babyspa in de tuin! We zijn vorige week met de warmte wezen zwemmen in een buitenbad waar de temperatuur ongeveer 25 graden was en dit ging ook goed voor hem, wel iets korter dan in de jacuzzi en daarna meteen omkleden.

vorig jaar

Wij hebben een vaste jacuzzi in de tuin staan. Met mijn oudste dochter gingen wij hier al regelmatig is en nu met de jongste ook. Temperatuur staat op 36,5 als we er met haar in gaan, ze gaat dan in haar band en vindt het heerlijk. Daarna lekker onder de douche even afspoelen en klaar.

vorig jaar

Wij hebben ook een jacuzzi en baby en peuter gaan hier vaak in. Inderdaad niet te lang. Voor de baby hebben we een bany float en voor de peuter een buikband met arm vleugeltjes eraan vast. Niet warmer dan 37 graden want dan kook je jezelf eigenlijk want je lichaamstemperatuur is zelf vaak 36 graden. Kouder dan 34 is ook niet lekker dan koelt je lichaam te veel af.