23 Reacties

vorig jaar
Ik heb bewust een lijstje bijgehouden en 'leuke' dingen hierop gezet om te vragen. Via lijstje.nl lijstje gemaakt met bijvoorbeeld een boxmobiel, wagenspanner, speelgoed, voorleesboeken, babygym, voetenzak, maar ook praktische dingen als een extra dekentje ofzo. Dit zijn dingen die ik ook altijd leuk vond om als kado te geven (meeste van mijn vriendinnen zijn nog niet met kinderen bezig).

vorig jaar
Bij ons op het lijstje staat als duurder item bijv ook de babyopzet voor de tripp trapp, nog niet meteen nodig maar wel een nuttig cadeautje naast Speeltjes, boeken, badcape, serviesje, bestekset, babygym

vorig jaar
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tijdens babyshower een stocke newborn kuipje gekregen! Van m’n moeder kreeg ik de stocke stoel. Daarnaast nog een fijne siliconen slab en mega grote zoekboek de gele ballon…
Andere leuke dingen;
Mooie grote hydrofiele doek
Draagzak
Boxkleed / speelkleed voor op de grond
Muziek knuffel
Baby gym
Leuke luiertas
Verwenpakket voor mama

vorig jaar
Dit is mijn 2de dus ik heb niet veel meer op mijn wensenlijst:
Stokke newbornset
Borstkolf of bonnen er voor
Wiegdekentje
Badcape
Badjas
Nachtlampje
Bon voor geboorteposter
Commode mandje

vorig jaar
Ohja en ik gebruik de website lijstje.nl
Iedereen vraagt mij altijd na de link met feestdagen en verjaardagen en vinden dit super ideaal.

vorig jaar
Ik heb er echt vanalles op staan, alle kleine dingen, hebbe dingen maar ook grote dingen.
Ik deel de lijst even in 3 berichten ivm screenshots 🤣🤭
Ps ik heb een erg groot netwerk en denk dat er wel +- 22 vrienden/ vriendinnen/ familie mee doen (aan kado’s) dus moest heel wat bedenken.

vorig jaar
Reactie op Deesje97
Wij hebben bijna alles wel zelf gekocht. Kreeg als opdracht mee om een lijs ...

Waar heb je dit lijstje gemaakt?