23 Reacties

vorig jaar

- Badcape - Draagzak/doek - Voetenzak - Bepaalde knuffeltjes - Jasje of iets die je graag wilt en misschien iets duurder is

vorig jaar

Ik heb bewust een lijstje bijgehouden en 'leuke' dingen hierop gezet om te vragen. Via lijstje.nl lijstje gemaakt met bijvoorbeeld een boxmobiel, wagenspanner, speelgoed, voorleesboeken, babygym, voetenzak, maar ook praktische dingen als een extra dekentje ofzo. Dit zijn dingen die ik ook altijd leuk vond om als kado te geven (meeste van mijn vriendinnen zijn nog niet met kinderen bezig).

vorig jaar

Reactie op shaymax

- Badcape - Draagzak/doek - Voetenzak - Bepaalde knuffeltjes - Jasje of iet ...
Thanks! Beetje inspiratie met mijn hersenen haha.

vorig jaar

Reactie op kusRens

Ik heb bewust een lijstje bijgehouden en 'leuke' dingen hierop gezet om te ...
Thanks voor de tip, heb daar nu een account op gemaakt. Ik zal eens koekeloeren

vorig jaar

Draagzak/doek, nestje, goede slaapzak/inbakerdoek voor de wat duurdere dingen Maar goedkoper kan je ook vragen bijv Sophie de giraf bijv bijtring Hydrofiele doeken Iets voor jezelf om te ontspannen? Boekjes bijv baby ziet… kijkboek

vorig jaar

Bij ons op het lijstje staat als duurder item bijv ook de babyopzet voor de tripp trapp, nog niet meteen nodig maar wel een nuttig cadeautje naast Speeltjes, boeken, badcape, serviesje, bestekset, babygym

vorig jaar

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tijdens babyshower een stocke newborn kuipje gekregen! Van m’n moeder kreeg ik de stocke stoel. Daarnaast nog een fijne siliconen slab en mega grote zoekboek de gele ballon… Andere leuke dingen; Mooie grote hydrofiele doek Draagzak Boxkleed / speelkleed voor op de grond Muziek knuffel Baby gym Leuke luiertas Verwenpakket voor mama

vorig jaar

Hou nu telkens bij als ik weer iets leuks tegen kom, ook voor dalijk de kraamperiode. Kan goed zijn dat ik tegen die tijd nog wat dingen verwijder.. Heb ook cadeaubon van bijv Hema, Etos of babyspa erop staan. En zo ook de verzorgingsproducten die we willen gaan gebruiken.

vorig jaar

Dingen die op mijn lijstje stonden; Baby gym Badset Babynest Kinderstoel Aankleedkussen Luieremmer Luiertas Wipstoel Babyfoon Bewust iets duurdere items gevraagd en de kleinere dingen zelf gekocht ☺️

vorig jaar

Dit is mijn 2de dus ik heb niet veel meer op mijn wensenlijst: Stokke newbornset Borstkolf of bonnen er voor Wiegdekentje Badcape Badjas Nachtlampje Bon voor geboorteposter Commode mandje

vorig jaar

Ohja en ik gebruik de website lijstje.nl Iedereen vraagt mij altijd na de link met feestdagen en verjaardagen en vinden dit super ideaal.

vorig jaar

Ik heb er echt vanalles op staan, alle kleine dingen, hebbe dingen maar ook grote dingen. Ik deel de lijst even in 3 berichten ivm screenshots 🤣🤭 Ps ik heb een erg groot netwerk en denk dat er wel +- 22 vrienden/ vriendinnen/ familie mee doen (aan kado’s) dus moest heel wat bedenken.

vorig jaar

Deel 1

vorig jaar

Deel 2

vorig jaar

Deel 3

vorig jaar

Wij hebben bijna alles wel zelf gekocht. Kreeg als opdracht mee om een lijstje te maken. Ik heb er dit opstaan.

vorig jaar

2/3

vorig jaar

3/3

vorig jaar

Reactie op Deesje97

Wij hebben bijna alles wel zelf gekocht. Kreeg als opdracht mee om een lijs ...
Waar heb je dit lijstje gemaakt?

vorig jaar

Reactie op Annemiek1993

Waar heb je dit lijstje gemaakt?