39 Reacties

17 dagen geleden

Dinsdag ook 6 weken geleden, si ds gister aan de rechterkant ook precies hetzelfde gevoel😩 misschien hoort het er dan bij als we hetzelfde voelen?

17 dagen geleden

Reactie op babymoms

Dinsdag ook 6 weken geleden, si ds gister aan de rechterkant ook precies he ...
Bij mij ook aan de rechterkant. Wat gek. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben inderdaad

17 dagen geleden

Reactie op Wittevlinder

Bij mij ook aan de rechterkant. Wat gek. Wel fijn om te horen dat ik niet d ...
Ook 5 maart bevallen dus? Ik ook😇🥰

17 dagen geleden

Reactie op Wittevlinder

Ook 5 maart bevallen dus? Ik ook😇🥰
Klopt! Wat leuk🥰

16 dagen geleden

Ik ben dinsdag 7 weken geleden bevallen met een keizersnede. Ik herken de pijn aan het litteken niet. Bij mij voelt alleen de huid eromheen nog wat verdoofd maar voel zeker geen pijn.

16 dagen geleden

Ik heb dit met 3 weken, duidelijk aan 1 kant. Verloskundige dacht dat het het knoopje vd hechtingen is, dat zit aan 1 kant. Maar geen idee of je daar na 6 weken ook nog last van kan hebben. Heb je al nacontrole gesprek met hun gehad? Dan zou ik t daar ff vragen.

16 dagen geleden

Reactie op MerelK12

Ik heb dit met 3 weken, duidelijk aan 1 kant. Verloskundige dacht dat het h ...
Waar ik hun zeg, moest gyn staan trouwens:)

16 dagen geleden

Heb het ook gehad aan de rechterkant maar echt na een week al. Toen zeiden ze al dat het t knoopje was van de hechtingen, maar weet niet of dat zoveel later ook nog kan😅

16 dagen geleden

Hier ook dames, ook de rechterkant van binnen… toevallig in het LUMC gehecht? :P

16 dagen geleden

Hier ook 6 weken geleden een keizersnede gehad! Mijn buik boven de wond voelt nog een soort beurs en blauw en vooral ‘s avonds kan ik nog wel eens wat last krijgen. Maar erge pijn? Nee dat kan ik niet zeggen. Heb je lang rust gehouden na je keizersnede?

16 dagen geleden

Na 3,5 week ineens ook echt pijn aan de rechterkant. Terwijl ik niet meer heb gedaan dan de dagen hiervoor. Baal zo 😕

15 dagen geleden

Iemand tips voor een goede creme om je litteken in te smeren na een paar weken? :)

15 dagen geleden

Reactie op ttromm

Iemand tips voor een goede creme om je litteken in te smeren na een paar we ...
Calendulan. Crème of olie!

15 dagen geleden

Reactie op DeesNL

Ook heel erg last van mn darmen! Mn ontlasting is ook niet als van ouds helaas

15 dagen geleden

Reactie op babymoms

Ook heel erg last van mn darmen! Mn ontlasting is ook niet als van ouds hel ...
Er ging wat fout met mn bericht. Heel gek. Dat heb ik ook ja. Hopelijk gaat t snel wel weer beter. Was net blij dat ik minder last had van de wond.. 🥲

15 dagen geleden

2 week geleden een spoed KS gehad. Als ik nu op mn rug lig is mijn buik weer plat, maar zodra ik sta heb ik een kleine buidel. Mijn buik is ook nogsteeds erg gevoelig. Herkent iemand dit? En wordt het beter?

15 dagen geleden

Bij mij inmiddels 4.5 week geleden! De snede is goed geheeld maar jeukt soms een beetje (schijnt een teken van genezing te zijn). De plek in mijn buik boven de wond is nog wel echt gevoelig. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Heb ook zo'n soort van randje/stukje blubberbuik dat over de snede hangt.

15 dagen geleden

Ik had trouwens in de eerste week ook extra pijn aan de rechterkant, in het ziekenhuis zeiden ze toen dat dat door het hechtingsknoopje kon komen aan die kant idd

15 dagen geleden

Reactie op HerecomesNien

2 week geleden een spoed KS gehad. Als ik nu op mn rug lig is mijn buik wee ...
Het duurde even, maar bij de eerste trok die buidel uiteindelijk wel weg. Ik weet alleen niet precies meer hoelang het duurde.

14 dagen geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Hier ook dames, ook de rechterkant van binnen… toevallig in het LUMC gehech ...
Ja ik ook aan de rechterkant en inderdaad in het LUMC gehecht!