12 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij gaan een kerstslinger doen hoog in de muur. :) Sowieso dit jaar geen ruimte voor de kerstboom omdat haar grondbox daar staat.

茅茅n maand geleden

Vorige x (bij de oudste) hadden we hem op een tafel gezet. Nu waarschijnlijk ook want deze meneer is erger馃ぃ

茅茅n maand geleden

Ik zou hem op een tafel zetten evt vast aan de muur mocht dit mogelijk zijn. Wij hebben hem gewoon op de grond gezet maar na 1 dag is er al geen belangstelling meer voor. Ze kruipt het liefst naar de keuken馃槀

茅茅n maand geleden

Ik wil een kerstboom in de tuin voor het raam. Onze jongste trekt aan alles omdat hij wil staan. Maar mijn man wil perse binnen. Dus wij zijn er nog niet uit.

茅茅n maand geleden

Gewoon accepteren 馃ぃ en goedkope ballen. Wij hebben naast een zoontje ook nog 2 katten die er in klimmen

茅茅n maand geleden

Hier gaat hij wel gewoon op de vloer. We doen op de onderste takken geen ballen en lichtjes voor zowel de baby, peuter en onze poezen.

茅茅n maand geleden

Omdat de box nu op de plek staat waar normaal de kerstboom staat heb ik deze gekocht. Heel leuk en baby/kat proof. Voorheen hadden we al plastic ballen in de (kunst)boom omdat de kat er altijd al in zat.

茅茅n maand geleden

Wij hebben t zo gedaan. T hekje hebben we alleen niet vastgezet, dus t is nu puur als soort extra obstakel om tijd te rekken voordat we hem kunnen weghalen bij de boom 馃槄

茅茅n maand geleden

Bij onze oudste ook lang getwijfeld, uiteindelijk gewoon gedaan en ze heeft er niet naar om gekeken! Nu twijfel ik wel of dat bij deze ondernemende baby ook het geval gaat zijn maar we gaan het er weer gewoon op wagen 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Wij hebben een boom met strikjes (het is lelijk, ik ben niet tevreden haha.) En de baby tijgert er naar toe en trekt aan het lampjessnoer een het verlengsnoer.

茅茅n maand geleden

Ik had nep cadeautjes ingepakt met stenen erin als barri猫re, werkte perfect.

茅茅n maand geleden

Reactie op Grace93

Ik had nep cadeautjes ingepakt met stenen erin als barri猫re, werkte perfec ...
Heel goed idee zeg! Hier tijgeren ze alleen nog achteruit dus dan moet dat voldoende zijn