16 Reacties
2 jaar geleden
Hier zit de opvang echt midden op de route naar mijn werk. Mijn werk is ook echt maar 10 minuten bij ons vandaan en de opvang 5 haha 😊
2 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor dicht bij huis, maar vooral omdat die het beste voelde en omdat die ook dicht bij 2 scholen zit waarbij onze kinderen waarschijnlijk naar 1 ervan toe zullen gaan in de toekomst.
Ook een paar verder weg bezocht overigens maar die sloten ook minder aan bij onze belangen.
2 jaar geleden
Wij kiezen voor dichtbij huis, voor het kindje leuk voor evt bekende kindjes en bso die daar ook zit. En ook omdat ik soms thuis werk of als je bijvoorbeeld zelf ziek bent. Dochter ook op een opvang dichtbij werk gehad en wij zijn gewisseld na 2,5 jaar 😊
2 jaar geleden
Huis, zo kan mijn moeder of een vriendin mijn dochter ook af en toe ophalen als dat nodig is.
2 jaar geleden
Dichtbij huis omdat ik een uur naar mn werk moet rijden en niet iedere keer mijn zoon mee wil slepen waardoor hij ook zon lange reistijd zou hebben
2 jaar geleden
Bij ons in het dorp. We moeten voor werk beide een andere richting op in (2 verschillende steden) dus dat zou niet handig zijn. Nu kan ook familie etc die ook in het dorp wonen hem ophalen dus zeker een voordeel. Daarbij op sommige vrije of vakantie dagen en hij wel opvang heeft staan brengen we hem een ochtend. Kunnen wij even een klus aanpakken in bijv het huis. Denk ook dat je dit sneller moet als je wat reistijd heb naar de opvang.