Sinds dat mijn zoontje in een sprongetje en slaapregressie zit, wilt hij absoluut niet meer naar buiten..
Normaal vond hij het heerlijk om buiten te zijn, en huilde hij buiten in de kinderwagen nooit. Normaal gebruikte we de kinderwagen ook als hij juist huilde zodat hij buiten stopte met huilen, maar nu is het precies het tegenovergestelde.. Hij zet het zelfs op het krijsen als we buiten zijn, en stopt niet.. Tenzij we weer thuis zijn. Hierdoor kom ik nu al 2 weken bijna nergens, zelfs boodschappen doen niet..
Is er misschien iemand die dit herkent? Of tips heeft.. 😖
Misschien gekke vraag maar kan het zijn dat de wagen niet lekker zit of dat ie t te koud heeft? Heb je al geprobeerd om een wollen onderleggen op t zitje te leggen?
We hadden het bij onze oudste zoon 1x bij een grote wandeling. Ik was samen met m'n vriend dus wij hebben hem steeds 1 voor 1 opgetild maar dat was wel zwaar 😅.
Heb je de kinderwagen al gericht naar de buitenwereld, misschien is dat interessanter? En anders misschien dragen met een draagzak/doek?
Hoop dat iets helpt 😊
Gebruik je de ligbak nog? Wij hebben dit ook gehad en toen ik eenmaal het buggy zitje ging gebruiken vond ze het allemaal weer prima. Het zitje staat wel in de platste stand (bijna 8 maanden)