6 Reacties
vorige week
Wij hebben de Jools Geo 3, erg fijne en stabiele wagen. Kan omgebouwd worden tot duo wagen!
6 dagen geleden
Hier de Geo3 ook. Vind hem als mono erg fijn, nu bijna uitgerekend van de 2e. Heb 'm vorige week gebruikt als duo, maar miste direct wel m'n boodschappenmand. Via vinted nu een sidepack besteld.
Vind daarnaast het grootste nadeel dat je weer tig adapters en andere benodigdheden nodig hebt (onderste stoel adapter, maxicosi adapter onder, extra zonnekap). Met de kennis van nu weet ik niet of wij weer voor de Geo3 waren gegaan, ondanks dat de wagen echt heel fijn rijdt en onze dochter er super mooi in zit!
5 dagen geleden
Reactie op LoviBB
Ik zou vooral overwegen of een duo wagen de investering waard is. Mijn erva ...
Ik ben het hier mee eens.
Onze oudste was bijna 2,5 jaar toen onze jongste werd geboren en had toen denk ik al bijna een half jaar niet in de wagen gezeten.
Met wandelen ging hij op zijn loopfiets mee. Die kon echt al lang genoeg zelf lopen. Wij hebben dus nooit een duowagen gehad en ik had het ook niet gemist.
De sporadische momenten dat io verwachtte wat langer te lopen deed ik mijn oudste in de buggy en de baby in de draagzak. Maar dat is ook maar weinig voor gekomen.
Wandelen met de oudste op de loopfiets deden we denken ik wel dagelijks.
Wij hebben dat niet gehad, maar ik zou als je echt wilt dat je zoon mee kan komen met de wagen eerder kijken of er een meerijdplankje op de wagen die je al hebt geplaatst kan worden.
5 dagen geleden
Reactie op LoviBB
Ik zou vooral overwegen of een duo wagen de investering waard is. Mijn erva ...
Ook eens. Onze oudste was ook bijna 2,5 toen de jongste werd geboren. Hij wilde of zelf lopen of loopfiets. Heel af en toe met langere stukken hadden we een meerijdplankje. Niet veel gebruik van gemaakt.
5 dagen geleden
Geen antwoord op je vraag, maar ik ben in mei uitgerekend van de 3e. Middelste is dan net 2jaar. Wij hebben een kidsit (meerijdplankje met stoel) en overweeg een hoppiekids (nog geen ervaring mee en lijkt alleen te gebruiken icm kinderzitje).
Moet er wel bij zeggen dat onze middelste niet slaapt in de wagen, dus een meerijdplankje lijkt voor ons wel een oplossing. Daarnaast zijn die zitjes van de kinderwagen volgens mij ook al gauw wat krap voor kindjes van rond 2 jaar.
Wij hebben trouwens een Easywalke Harvey 3, deze zouden we eventueel kunnen uitbreiden naar een duo wagen (zelf geen ervaring mee).