669 Reacties

10 maanden geleden

Dit is onze 5e zwangerschap, waarvan er dus 4 fout zijn gegaan. Vorig weekend hebben we het dus m'n schoonouders verteld. En m'n schoonvader zegt: " oow maar je bent nu toch wel wat verder dan de vorige keer dat je het vertelde he..." Uhm... Nee, 4 weken 🤷 Met onze eerdere ervaringen had ik toch op een iets andere reactie gehoopt en beetje spijt dat we het verteld hebben 🙈. Maar omdat andere mensen niet weten hoe ze er mee om moeten gaan moet ik het maar in m'n eentje dragen allemaal ofzo...

7 maanden geleden

Mijn vriend wil geen macflurry met me halen😡

7 maanden geleden

Dat mijn directe familie met mijn eerste zwangerschap tijdens bbq's etc totaal geen rekening hield met wat ik wel of niet mocht eten en dat toen bleek dat mijn schoonzusje zwanger was iedereen opeens rekening met haar moest houden en we dan allemaal solidair met haar moesten zijn. En nu ik weer zwanger ben iedereen weer eet wat ie wil 🤷🏽‍♀️

7 maanden geleden

Zwangerschapsvermoeidheid en een dreumes van 15 maanden die nog steeds niet doorslaapt zijn geen goede combinatie

7 maanden geleden

Reactie op Kerstwondertje

Dat mijn directe familie met mijn eerste zwangerschap tijdens bbq's etc tot ...
Dat is echt heel zuur!

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Dat is echt heel zuur!
Ja best.. Van mij hoeven anderen zich echt niet aan te passen omdat ik zwanger ben, maar vind het wel heel zuur dat ze dat dan wel voor hun schoondochter doen. Dit ook benoemd, maar werd niet serieus genomen en werd weggewuifd helaas.

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Zwangerschapsvermoeidheid en een dreumes van 15 maanden die nog steeds niet ...
Sterkte 😖

7 maanden geleden

Reactie op Kerstwondertje

Ja best.. Van mij hoeven anderen zich echt niet aan te passen omdat ik zwan ...
Heel gemeen eigenlijk komt mij over alsof ze vinden jij minder belangrijk bent

7 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Heel gemeen eigenlijk komt mij over alsof ze vinden jij minder belangrijk b ...
Dat is ook precies wat mij zo steekt

7 maanden geleden

Ik heb gevraagd bij een echopraktijk voor het inplannen van de geslachtsbepaling en krijg maar geen reactie. Ik wil weten wanneer we de genderreveal kunnen plannen🥹

7 maanden geleden

Reactie op Kerstwondertje

Dat is ook precies wat mij zo steekt
Heel vervelend! Hoe naar ook ik zou proberen er boven te staan. Jullie gezin is het belangrijkste en jammer dat anderen niet zo meelevend zijn maar ja.

7 maanden geleden

Dat ik erachter kom dat ik mijn schoonzusje echt een verschrikkelijk persoon vind wat non stop in het middelpunt van de belangstelling wil staan. (je verteld iets leuks of gevoeligs en vervolgens is het bij haar of altijd beter of erger of meer etc..) Hiermee drijft ze best een beetje onze familie uit elkaar.

7 maanden geleden

Ik ben nu op een bruiloft feest. Iedereen drinkt alcohol. Wat serveren ze op het feestje 100 soorten cocktails gintonics etc... & Alcoholvrij: water, neppe jusorange

7 maanden geleden

Dat er verkeerd eten klaargemaakt wordt meermaals op restaurant/broodjesbar en ik er wel van kan janken. En dat ik temenis veel schrik heb van mijn extreme haaruitval. 1/3minder op 4 weken... nog 2 maand en er staat niks meer op mijn hoofd. Doodeng!! Kan wel huilen om het minste... vreselijk! 🤪

7 maanden geleden

Ik ben ziek en daar hoort eigenlijk altijd kippensoep bij. Wat maakt mijn vriend? THAISE KIPPENSOEP. hij dacht: een keer wat anders🤣 nu proefde ik die intense citroengras tijdens het eten en het spugen. Ik was zo boos, terwijl hij het zo lief bedoelt. Lange leve hormonen, spugen en ziek zijn😅

7 maanden geleden

Nou ik heb alleen maar honger en ik lust niks. Top combinatie. Ik ben ook verdomd moe. Ik word wakker van de honger. Dus dan is het een keuze maken tussen slapen of eten…. Maar slapen lukt dan niet meer. En mn maag knort ZO erg dat ik MOET opstaan anders wordt ik misselijk!!! Tot kotsen aan toe. Als ik op mn rug lig word ik ook misselijk…. Terwijl ik juist voor die 20 weken wil genieten dat ik op mn rug kan liggen. En oja zei ik al dat ik niks lust? Ughhhhhh

7 maanden geleden

Reactie op Aries24

Nou ik heb alleen maar honger en ik lust niks. Top combinatie. Ik ben ook v ...
Wat herkenbaar! Heb nooit honger s nachts tot nu dus... heb wat suikervrije koekjes in mijn nachtkastje liggen. Al liggend eten gaat ook wel. Haha

7 maanden geleden

Ik heb ook echt honger heel de dag, heb om 11 uur flink ontbeten om 09.00 ook trouwens 😂 ik heb zoveel zin in eten alweer 🤣

7 maanden geleden

1e dag op vakantie na een volle ochtend in het zwemnad wel verwachten dat de peuter gaat slapen zodat ik zelf ook even kan na 2 dagen reizen.... Niet dus 🤭😴😴

7 maanden geleden

Ik wil graag even klagen 😤😮‍💨. Mijn oudste broer die heeft altijd en mening over mij, echt heel vaak onterecht, want ik heb mijn leven gewoon echt prima op orde. Toen ik achter kwam dat ik zwanger ben, heb ik heb via de app verteld, omdat ik geen zin had ik zijn reactie omdat die altijd heel negatief en denigrerend doet. Ik zei ook in mijn appje van ik weet dat je het raar vindt dat ik single mom wordt, en ja hoor daar kwam die met zijn negatieviteit, ik zei niks en heb het gewoon zo gelaten. Hij en zijn vrouw hebben mij allebei niet gefeliciteerd met mijn zwangerschap en ze hebben achter me rug lopen zeiken bij mijn ouders maar mijn moeder heeft ze op hun plek gezet en gezegd dat ze zich niet met mij mogen bemoeien. Maar goed vandaag is zijn zoontje jarig, zijn zoontje is lief maar ik wil niet ergens heen gaan want voel je gewoon niet welkom, ik ben wel uitgenodigd als paar maanden geleden voor mijn zwangerschap, voor de rest heb ik niks meer van ze gehoord. Nu voel ik me aan de enne kant schuldig en aan de andere kant ben ik ook boos. Denk als je nooit blij voor mij bent waarom moet ik altijd voor jou rennen als jij iets te vieren hebt, ik ben altijd overal aanwezig, hij en zijn vrouw nooit. Pfff dilemma...