120 Reacties
3 maanden geleden
Iemand moet de eerste zijn: ik word hysterisch van mijn buurman die al sinds vóór m'n zwangerschap aan het verbouwen is. Ik probeer al 1.5 uur m'n baby te laten slapen, maar dat gaat lastig met een slijptol. Al tig keer gevraagd er rekening mee te houden, of even een appje te sturen. Maar niks.Word zo moe van die man!
3 maanden geleden
Ik zit super goed met mijn man, maar iets lekker stoms net: baby had ik al minstens 1 uur in draagzak, maar nog niet slapen. Hij ging zelfs huilen, dus ik gefrustreerd, zegt mn man 'leg m gewoon weg'. Dat was wel een goed idee. Dus baby 15 min huilen in de box, ik ff op adem komen, man zat er bij te computeren. Na dat kwartier heb ik m maar weer gepakt, man deed niks met m, en ik ben baby gaan voeden in zn bedje, hij valt nu eindelijk in slaap. Maar terwijl ik hier mee bezig ben kwam mn man nog naar me toe, 'moet ik nog wat met baby doen?' ehm.. kwartiertje te laat misschien..?
3 maanden geleden
Reactie op Paulaispetite
Ik zit super goed met mijn man, maar iets lekker stoms net: baby had ik al ...
Blijkt dus dat toen ik baby weer uit de box pakte hij hem ook net wilde gaan pakken😂
3 maanden geleden
Een baby die nog zo'n 10x in de nacht wakker word en een peuter die besluit dat het wel klaar is met zijn middagslaapje. 😴
3 maanden geleden
Reactie op LadyGrey
Mag ik met je meedoen? Kan niet wachten als hij straks gewoon achter zijn ...
Pfff echt hè. Zo klaar met al die fases. Het slechte slapen. De nacht voedingen. Het niet weten wat er NU WEER is.
Mijn peuter van drie is ook pittig. Maar gewoon opvoeden. Doe mij dat maar hoor!
3 maanden geleden
Even klagen.
Drie maanden na de geboorte van mn baby toch naar de huisarts geweest, want mentaal ging het gewoon echt niet goed met mij. Doorgestuurd naar de psychiater van de POP poli, 3 maanden wachttijd. Na 1 gesprek doorgestuurd naar een psycholoog. Heb mij daar aangemeld, weer 2 maanden wachttijd. Om te janken (dat doe ik al genoeg). Ik snap de tekorten in de zorg, en ik weet dat het echt niet alleen voor mij vervelend is, maar ik wil zo graag kunnen genieten en weer normaal zijn. 😭😭😭
3 maanden geleden
Reactie op Papaya
Pfff echt hè. Zo klaar met al die fases. Het slechte slapen. De nacht voedi ...
Helemaal mee eens, ik ben gewoon niet zo'n baby moeder. Van alle fases is dit kan ik nu eigenlijk al zeggen mijn minst leuke.
Opvoeden is soms lastig, maar wel leuk en heb ik echt het gevoel dat ik er wat voor terug krijg.
Ik zei al toen ik vorig jaar erachter kwam dat ik zwanger was: en nu graag de tijd doorspoelen naar Maart 2025.
Ach de tijd gaat snel, daar houd ik mij aan vast. Het echte New born is eraf, dus het gaat alleen maar makkelijker worden!
3 maanden geleden
Een weekend weggeweest met vriendinnen en dan thuiskomen om erachter te komen dat de meid spruw heeft🫠😭
3 maanden geleden
Reactie op Papaya
Pfff echt hè. Zo klaar met al die fases. Het slechte slapen. De nacht voedi ...
Pff hier net zo, dochter van 4 is ook een pittige tante maar toch makkelijker dan een baby waarbij ik soms niet weet wat er is of vooral hoe ik hem zelfstandig in slaap kan krijgen. Zo vaak mijn hulp nog nodig. En stiekem wil jij aan de borst in slaapvallen…
3 maanden geleden
Staan op de camping en m’n dochter doet het echt super goed. Lekker vrolijk bijna niet huilen. Gaat ze net even 5 minuten uit haar stekker (want moe) komt een buurvrouw vragen of er niet met haar in de camper kunnen gaan zitten met deur dicht in verband met het lawaai. Kind huilt net even 5 minuten, hou op hoor. Als ze nou constant aan het jammeren en huilen was, maar ze geeft verder geen kik 🥲 zelfs in de ochtenden slaapt ze meestal tot 8:00/8:30 (en houden we haar zeker tot 9:00 stil).
3 maanden geleden
Reactie op Misjoe
Staan op de camping en m’n dochter doet het echt super goed. Lekker vrolijk ...
Ga dan lekker zelf in de camper zitten met de deur dicht, buurvrouw 😆