120 Reacties

3 maanden geleden

Pff even helemaal klaar met mijn eigen lichaam, alles is in één keer. Al een paar maanden last van mijn bekken, vanaf een week ook van mijn schouder, darmen zijn ook prikkelbaar en nu nog een oorontsteking! Houd het dan nooit op! Ik wil weer energie hebben en mij goed in mijn vel voelen, maar dat gaat zo nooit gebeuren!

3 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Ga dan lekker zelf in de camper zitten met de deur dicht, buurvrouw 😆
Dit dacht ik ook 🫣 maar denk dat ze overgevoelig is voor geluid ofzo. Want bij het slaan van haringen (wel twee stuks 😂) kwam ze een rubberen hamer brengen tegen het lawaai. Dat voelde ook al niet écht behulpzaam ofzo 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Dit dacht ik ook 🫣 maar denk dat ze overgevoelig is voor geluid ofzo. Want ...
Ohh echt bizar.. misschien oordopjes voor d'r kopen in de supermarkt, leg je het probleem weer terug bij haar..🤣

3 maanden geleden

Net ruzie gehad met m’n vriend op vakantie omdat ik m’n zoon niet in een bed met mieren laat slapen. Heeft ie het over prioriteiten omdat de kids moeten slapen, terwijl m’n zoon onder de douche staat dus ik had tijd zat om ff het bed om te wisselen. Vervolgens is m’n dochter nog niet klaar voor bed.. Hoe bedoel je prioriteiten?! 🖕🏻 Gaat ie gewoon lopen schreeuwen erover.. zucht..

3 maanden geleden

Opvang van m’n dochter heeft geen ruimte om de wendagen in te plannen.. die zouden buiten het contract zitten, maar nu dan dus niet meer 🥲

3 maanden geleden

Moe! Hoofdpijn, even alles zwart zien, ik moet nodig weer slapen, het voelt alsof ik niks goed kan doen

3 maanden geleden

Al 2 dagen verkouden, beetje grieperig gevoel. Baby koorts en ziek en nu zelf ook nog beurs gevoel in mn borst, hoop niet dat het doorzet in een borstontsteking 😫

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Moe! Hoofdpijn, even alles zwart zien, ik moet nodig weer slapen, het voelt ...
Je doet wat je kan en je doet het goed 💪🏼 beterschap

3 maanden geleden

Reactie op Mamaof1

Al 2 dagen verkouden, beetje grieperig gevoel. Baby koorts en ziek en nu ze ...
Beterschap 💐

3 maanden geleden

Topdag! Baby super verkouden, peuter hoge koorts, Vandaag moesten de prikjes..welgeteld 1 uur en 15 minuten totdat ik aan de beurt was bij het consultatiebureau...volgende keer ben ik na een half uur wachten weg 🫠 nu opmaken voor een onrustige nacht vrees ik

3 maanden geleden

Geklapt met m'n moeder en d'r vriend na maaaanden discussies omdat ze zich niet aan onze "regels" willen houden rondom slaap en voeding etc. Dus nu heb ik én geen oppas meer, én ruzie in de familie... *jank*

3 maanden geleden

Pfff waarom wordt de baby opeens elk uur wakker, terwijl ze altijd door sliep. Dit breekt me op 🫠

3 maanden geleden

Ik heb het heeeeeelemaal gehad. Net helemaal verrot gescholden door de zoon van een klant omdat ik niet de gegevens van zijn moeder mocht delen. Henk, dit is wetgeving. We hebben je al 3x gewezen op een machtiging. We vragen ook niets geks en nieuws. Ik ga niet de wet overtreden omdat ze huidige 65+ers toen ze 20 waren dachten uitgeleerd te zijn.

3 maanden geleden

Ik dacht dat sprong 5 voorbij was maar de afgelopen 2 dagen is het weer krijsen 😭😭 Volgens de ‘oei ik groei’ app zou het wel precies kloppen en staat het in het rood (nog nooit gezien, extreem moeilijke fase? 🙂‍↕️) maar er staat dat het tot 10 oktober duurt, dan ben ik al in het delta geloof ik 😩

3 maanden geleden

Reactie op linniem

Ik dacht dat sprong 5 voorbij was maar de afgelopen 2 dagen is het weer kri ...
Haha, dat rode is de verlatings angst fase volgens de oei ik groei app

3 maanden geleden

Reactie op MMMelanie

Haha, dat rode is de verlatings angst fase volgens de oei ik groei app
Dat verklaart een hoop 😅

3 maanden geleden

Wat een ellende, of het nu ligt aan de rode periode na sprong 5, dat hij hard aan het ontwikkelen naar kruipen is of dat hij reageert op de hapjes, maar mijn slecht slapende baby, slaapt zo waar nog slechter, alleen maar vechten tegen de overdag dutjes 😭

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Wat een ellende, of het nu ligt aan de rode periode na sprong 5, dat hij ha ...
Hier ook! Hij sliep al amper overdag en nu is het helemaal niks. Hoe houdt hij het vol?!!🫠

3 maanden geleden

Vannacht mocht ik om 2.30 uur eindelijk (!!) gaan slapen en twee uur later dacht de kleine dat de nacht alweer voorbij was. En nu sta ik weer een steeds zwaarder wordende baby in slaap te wiegen. Waarvoor weet ik eigenlijk niet want hij wordt toch meteen weer wakker zodra ik probeer hem weg te leggen. ‘s nachts hetzelfde. Ik ben kapot moe! 😩

3 maanden geleden

Vaccinaties gehad. Daarbovenop een dikke verkoudheid en heel veel hoesten. Een baby die daardoor max 2/3 uurtjes slaapt in de nacht (in totaal). Een man die moppert als hij het moet overnemen in de nacht. En morgen start de werkweek weer.