122 Reacties

3 maanden geleden

Pff oke,, Baby met vermoedelijke kma die dus snachts meerdere malen wakker word van krampjes en scheetjes. Hij slaapt al tussen ons in, want zodra zijn billen zijn matrasje raken is het gelijk schoppen en slaan met de armpjes. Nu was meneer zelfs zo aan het scheten en krampen, eindstand: met een wakkere baby beneden om half 3.... En manlief maar zeuren en zeuren ipv zelf naar beneden gaan...

3 maanden geleden

Grr.., Ons meisje is ziek en wordt daardoor elke 1-3u wakker terwijl we eindelijk op een ritme met één nachtvoeding zaten. Gelukkig zouden we de shifts om de beurt doen, dacht ik. Totdat meneer de 2e x aan de beurt is en haar zonder overleg linea recta huilend beneden legt 🤬 want hij trekt het niet meer! Na 2x! Terwijl ik dit 3 weken vol heb moeten houden (ivm bv) toen ik alweer moest werken! Oftewel: ondanks dat ik zelf ook ziek ben en in bed al lig te rillen van de kou, zit ik nu toch maar weer met mn dochtertje op schoot en is de rest van de nacht schijnbaar ook voor mij😭

3 maanden geleden

Reactie op Moomin

Grr.., Ons meisje is ziek en wordt daardoor elke 1-3u wakker terwijl we ein ...
Sterkte daar!

3 maanden geleden

😭😭😭 Hij wil niet meer aan de borst in slaap vallen 😭😭😭

3 maanden geleden

Reactie op Moomin

Grr.., Ons meisje is ziek en wordt daardoor elke 1-3u wakker terwijl we ein ...
Ik snap dit niet. Wat is dit toch met die mannen? Vreselijk! Ik kan er (gelukkig) totaal niet over meepraten. Mijn man heeft een mega drukke baan, maar klaagt nooit als hij thuis onze zoon even uit handen neemt/verzorgt/bezighoudt. Ik kan me ergeren aan alle verhalen waarin de man zeurt/klaagt. Ze hebben soms geen idee waar vrouwen doorheen gaan. Sorry! Moest dit even kwijt.

3 maanden geleden

Reactie op babyinmaking2024

Ik snap dit niet. Wat is dit toch met die mannen? Vreselijk! Ik kan er (gel ...
Ooo dit heb ik ook idd. Mijn vriend werkt 60 uur per week maar als hij thuis is helpt hij altijd mee, ook snachts

3 maanden geleden

Reactie op kimmetje2023

Wat een ellende, of het nu ligt aan de rode periode na sprong 5, dat hij ha ...
Gaat t al beter? Bij ons duurt t nu al precies een week. Inmiddels is hij overdag niet meer te genieten..

3 maanden geleden

Mijn man en ik hebben al een tijdje erg weinig intimiteit gehad. Vandaag voor het eerst in tijden weer eens vuurwerk! Zijn we een condoom vergeten. Gisteren had ik volgens mijn app mn eisprong. Ik ben nu best zenuwachtig want ik wil helemaal nu nog niet zwanger worden. Mn dochter is 6 maanden!!!

2 maanden geleden

Reactie op Kalahari

😭😭😭 Hij wil niet meer aan de borst in slaap vallen 😭😭😭
❤️ ik las je ellende ook van je andere post 😭. Draagdoek/zak? En als tie dan slaapt, beetje los maken, maar wel tegen je aanhouden en samen op bed gaan liggen pitten?

2 maanden geleden

Frustratie * partner heeft een hernia sinds vorig weekend. Oprecht heel vervelend en probeer hem uit de wind te houden wat betreft de zorg van onze kleine meid. Maar dan wel vandaag naar de sportvereniging gaan, een wedstrijd coachen en vervolgens 5 uur daar te blijven hangen. Zodra ik dan aangeef het niet fijn te vinden dat ik sinds vanochtend al de zorg over onze meid had, terwijl ik vanwege visite morgen het huis wilde opruimen, zegt hij doodleuk dat hij even behoefte had aan sociale contacten. Om vervolgens weer te klagen dat hij zo'n rugpijn heeft en dus naar bed moet. Hallooo.. er moest er nog 1 een laatste fles hebben. Ja die was ook voor mij. Frustrerend.. Waarom groeien mannen niet op en nemen ze hun verantwoordelijkheid niet?! Je kunt niet 3 keer in de week blijven sporten en dan ook nog in de kantine blijven hangen als je meid van 6 maanden hebt en een vriendin die naast haar drukke baan ook snakt naar sociale contacten. Ik krijg dat maar niet aan zijn verstand helaas.

2 maanden geleden

Reactie op Paulaispetite

❤️ ik las je ellende ook van je andere post 😭. Draagdoek/zak? En als tie ...
Lief dat je meedenkt! Het gaat gelukkig al iets beter. Hij valt weliswaar niet meer in slaap aan de borst maar kan hem nu in slaap wiegen en wegleggen. Hij had de afgelopen dagen last van hand mond voet ziekte en vond drinken dus erg vervelend. Maar dat gaat nu weer iets beter. Ben nu wel overgestapt op flesje kunstvoeding voor het slapengaan. Overdag drinkt hij gelukkig nog wel aan de borst, ‘s nachts niet. 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op DG89

Frustratie * partner heeft een hernia sinds vorig weekend. Oprecht heel ver ...
Ik deel je frustratie! Mijn man heeft sinds eind mei (!) last van zijn rug en kan erg weinig. Sinds een maand is het zo erg dat hij helemaal niks meer kan behalve op bed liggen (en series kijken 🙄). Hij gaat wel volgende week weer naar zijn werk. Hoe hij dat voor elkaar wil krijgen… geen idee. Zou wel fijn zijn als hij ook zijn plichten als vader zou kunnen vervullen zodat ik op maandag (“papadag”) naar mijn werk kan maar dat wordt waarschijnlijk weer een dagje thuiswerken met de kids erbij. 😵‍💫

2 maanden geleden

Ziek, baby ook niet fit, top dag vandaag. Gelukkig zijn de oudere kinderen nog de hele dag op bso... hopelijk morgen weer fit, want mama's kunnen niet ziek zijn

2 maanden geleden

Man is ziek, dus ik jongleer met werk & zorgen voor onze dochter. Schoonmoeder past morgen op maar komt altijd in de avond al. Ze kwam eerder zodat ik haar niet laat hoefde op te halen. Heb ik na 2 uur eindelijk m’n dochter in bed, zitten man & schoonmoeder lekker idiote tv te kijken op m’n bank. Voel me dan altijd beperkt in mn eigen huis terwijl ik ook even moet opladen.

2 maanden geleden

Want hij was dus ook ziek tijdens z’n “papadag” (jaja stomme term maar je snapt me). En kon de zorg voor onze dochter niet aan pffffff

2 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Want hij was dus ook ziek tijdens z’n “papadag” (jaja stomme term maar je s ...
Zeg hem ff dat hij niet moet zeuren 😅 hier een alleenstaande moeder die al 7 weken een ziek/snot/ellendig kind heeft en intussentijd zelf longontsteking heeft gehad en gewoon doorwerkt en gaat zonder backup. Mama's zijn superhelden en dat mag wel eens gezegd worden! Beterschap en succes met alles! You've got this.

2 maanden geleden

Reactie op Kalahari

Lief dat je meedenkt! Het gaat gelukkig al iets beter. Hij valt weliswaar n ...
Fijn dat je oplossingen hebt gevonden! Bij mij is het drinken soms andersom. Als tie sprongetje of tandjes heeft en onrustig slaapt ligt ie bijna constant te drinken in de nacht en dan overdag drinkt hij bijna niets 😂. Draait gelukkig ook vanzelf weer goed, die ervaring heb ik met mn andere 2 kids ook 😋

2 maanden geleden

De onzekerheid die aan me knaagt als ik hier lees over ritmes, structuur en (dutjes)schema’s en noem maar op. Voor mijn gevoel kloten we nog steeds maar wat aan en als ik dan hier zoveel succes verhalen lees, maakt me dat zo onwijs onzeker. Wat doen wij niet goed?! Onzin deze gedachtes, want ieder kind is anders natuurlijk, en ik lees hier ook de struggles die andere mama’s hebben hebben. Maar dan toch overheerst het gevoel dat we het niet goed doen. Moederschap: 🫨

2 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Want hij was dus ook ziek tijdens z’n “papadag” (jaja stomme term maar je s ...
Ja papa's mogen wel ziek zijn🥴

2 maanden geleden

Reactie op ier1991!

De onzekerheid die aan me knaagt als ik hier lees over ritmes, structuur en ...
😂 dit had ik geschreven kunnen hebben! Hier ook geen ritme of schema hoor wij klooien ook maar wat aan