122 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Zeg hem ff dat hij niet moet zeuren 😅 hier een alleenstaande moeder die al ...
Haha ja dat is het verschil hè. Dochter inmiddels ook ziek, zo sip!

2 maanden geleden

Reactie op ier1991!

De onzekerheid die aan me knaagt als ik hier lees over ritmes, structuur en ...
Of: jouw kind is gewoon lekker flexibel. Hier ook geen echt ritme en schema. Enige dat vaststaat is dat ze meestal tussen 7:30 en 8:30 wakker is en ergens rond 19:00/19:30 gaat slapen. Verder is niets te voorspellen. Wakkertijden variëren van 1,5 tot 3 uur. Dutjes zijn bijna altijd 30 minuten. Ik vind het wel prima. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben en ik ook niet. Ze slaapt overal (even goed of slecht 😜) dus ik neem haar gewoon lekker mee

2 maanden geleden

Reactie op ier1991!

De onzekerheid die aan me knaagt als ik hier lees over ritmes, structuur en ...
Hier ook geen ritme en schema, maar dat doen wij thuis ook expres. Vinden de flexibiliteit wel heel erg fijn en volgen vooral ons zoontje en soms moet hij juist even aanpassen aan ons. Het werkt voor ons, dus prima :)

2 maanden geleden

Afgelopen dagen was m’n dochter ziek en heeft ze heel veel gedronken in de nacht, waarschijnlijk voor troost. Nu slaapt ze weer veel langer en sta ik dus op knappen waardoor ik kut slaap. Sinds 3 uur al wakker. Zo frustrerend want ben zo moe na 3 nachten nauwelijks slapen 😔

2 maanden geleden

Mijn lichaam mag mij even niet… Een koortslip kan ik mee leven, maar twee?! WWWHHHHYYYY?!😭

2 maanden geleden

Vannacht vanaf half 3 wakker, eerst mijn baby aan het spoken, viel ik bijna in slaap begint de peuter! En nu gaat mijn wekker over een half uur. Geen idee hoe ik de dag werken vandaag ga volhouden.

2 maanden geleden

Mevrouw in de naaiwinkel: ik heb er meestal wel oog voor, je wilt het zeker snel gaan gebruiken als ik het goed inschat? Ik: ja het liefst zo snel mogelijk. Zij: hoe lang moet je nog als ik vragen mag? ......... ik: ze is 6 maanden geleden geboren, maar toch bedankt. Gelukkig had ik al zo'n goeie dag vandaag, NOT, kon er ook nog wel bij

2 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Mevrouw in de naaiwinkel: ik heb er meestal wel oog voor, je wilt het zeker ...
Waarom zijn mensen zo 😩😭

2 maanden geleden

M’n dochter drinkt op het moment veel en dat merk ik, want onstilbare honger. Schoonmoeder in de bocht: ja moet je niet aan toegeven anders komt het niet goed!! Bemoei je met je eigen zaken. Gezondheid eerst, dat figuur en die laatste paar kilo’s komen wel weer. Of niet en dan is dat ook geen ramp. Bah bah, zo jammer altijd als mensen hier kortzichtig in zijn

2 maanden geleden

Wat is slaap toch een thema… overdag heeeel veel moeite voor slaapjes van maximaal 45min, de nachten lijken alleen maar slechter te worden ipv beter.. sprongetje, slaapregressie, ziek, te koud, ik bedenk me vanalles.. 🥲 Overdag gelukkig een lieve blije baby waar ik zeker van geniet, maar dit houdt me wel bezig! Dan neem ik haar maar bij me in bed want ja, we willen toch allebei slapen, en gaat mijn hoofd weer ‘ja maar zo leert ze het nooit hè’ 🫣😩 Kom maar door met de gouden tip 🤪

2 maanden geleden

Reactie op nickym

Wat is slaap toch een thema… overdag heeeel veel moeite voor slaapjes van m ...
Geduld! Laat het los dat ze het nooit zal leren, ik ben ervan overtuigd dat ze het vanzelf gaan doen als er klaar voor zijn (weet precies hoe het voelt maar ooit komt het goed)

2 maanden geleden

Kind heeft al 6 dagen koorts, man chagrijnig omdat ie thuis moet blijven van werk en niet kan werken, kind drinkt niet aan de fles.. Pfff, hopelijk lukt het zo wel anders kan ik weer terug naar huis 🤪

2 maanden geleden

Al 2 nachten minimaal 1xper nacht huilend wakker. Ik dacht dat elke 2,5-3u voeden korte nachten waren (al 7 maanden!) maar pls geef me liever die dan dit🤣

2 maanden geleden

M’n dochter was aan het drinken en op het laatste moment denkt zij; hap! Zo in m’n tepel. Bedankt meid.. 🥴

2 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Staan op de camping en m’n dochter doet het echt super goed. Lekker vrolijk ...
Nee dit meeeeeeen je niet! Sommige mensen zijn echt zoooooo erg!

2 maanden geleden

Al mijn kinderen vragen tegelijk aandacht en ik kan allemaal niet genoeg geven.

2 maanden geleden

Pff heel de nacht geen oog dichtgedaan omdat de baby tandjes krijgt (denken we..). Om het uur krijsen met een zure poepluier en knalrode billen, iedere keer net als ik weer in slaap viel. En vanavond naar een concert, veeg me op 😩🫠

2 maanden geleden

Vriendlief en ik voedselvergiftiging, meid tandjes (denken we) en sprong 6… Een koffie-infuus zou nu niet verkeerd zijn😮‍💨

2 maanden geleden

Bij wie is de dag vandaag ook om 5u gestart? Pffffff

2 maanden geleden

Reactie op MMMelanie

Bij wie is de dag vandaag ook om 5u gestart? Pffffff
Half 5.... 😵‍💫