122 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op mvrhees87
Hier ook 4.30 vanaf 5.30 ligt hij weer te slapen en ik klaarwakker 😅
Pfff dat is ook vervelend. Hier niet meer in slaap gekregen en om half 7 er maar uit gehaald
2 maanden geleden
Reactie op MMMelanie
Bij wie is de dag vandaag ook om 5u gestart? Pffffff
Ja hier ook. Terwijl we dit jaar voor het eerst voorbereidingen hadden getroffen met steeds iets later naar bed. En het vrijdag op zaterdag helemaal leek goed te komen met twee kinderen die om 7.30 pas wakker werden.
Dus we hadden goede hoop vanmorgen, maar de baby had andere plannen.
2 maanden geleden
Reactie op AMEKP
Pffff pittige fase even. Veel trek, soms om 00:30 al. Wat meer miepen in de ...
Ik zit er ook even doorheen, dat gemiep inderdaad, niks is goed. 🫠
2 maanden geleden
Al maaaanden denk ik: wat zou het fijn zijn als ze eindelijk eens zelf in slaap zou vallen.
En nu is het zo ver en voel ik me compleet overbodig! Luxeprobleem, ik weet het. Maar toch even sentimenteel ervan. Klein meisje gaat 't allemaal zelf wel eventjes regelen. *jank*
2 maanden geleden
Ben er zo klaar mee dat alle problemen direct gelinked wordt aan de borstvoeding door m’n vent.
Dochter is ziek en laat zich moeilijk wegleggen; komt door de borstvoeding..
Dochter was ziek en weigerde de fles; komt door de borstvoeding..
Dochter slaapt nacht niet door waardoor mijn lijf geef rust krijgt; komt door de borstvoeding..
😩
2 maanden geleden
Reactie op Carly90
Ben er zo klaar mee dat alle problemen direct gelinked wordt aan de borstvo ...
Zucht, mannen...
2 maanden geleden
Waarom ben je alweer zo vroeg wakker?! Waarom ga je niet gewoon slapen!? Je grote broer ligt nog wel te slapen en die moet je niet wakker maken met je gehuil!!
Al maanden is mijn baby tussen 5 en 6 wakker. Maakt niet uit of hij 2 of 3 slaapjes doet😭 tegenwoordig lig ik ook al om 8 uur in bed! Waar blijft de tijd met mijn man😭
2 maanden geleden
Reactie op mvrhees87
Hebben wij ook maanden gehad. Nu slaapt hij al heel de week tot 07.00 ben b ...
Wij geven hem wel gewoon een fles als hij voor 6 uur wakker wordt en dan slaapt hij vaak tot 7 uur. Ik wil hem niet uit bed halen tussen 5 en 6, bang dat hij er dan aan went. Met de oudste ook zo gedaan en die trok de nacht op den duur door tot 6:30/7:30 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op Papaya
Wij geven hem wel gewoon een fles als hij voor 6 uur wakker wordt en dan sl ...
Ik geef hem ook de borst als hij voor 6 uur wakker is. Gister sliep hij niet door (al maanden niet eigenlijk) en vandaag werd hij om 5 uur wakker en sliep opeens door tot 6.45🥳